wat hebben jullie liever? nvidia of ati?
je had dus aan de ene kant intel en aan de andere kant amd. intel is meer stabieler maar kost duurder. amd is meer voor gamers; is het ook zo dat je kan zeggen dat nvidia stabieler en duurder is dan ati en dan ati populairder bij gamers is?
14 november 2005 18:51
matthijs3146
ik heb zelf een nvidea 6600GT vind ht een aardig kaartje maar na de instalatie deed de helf van mijn games het niet meer dus moest weer alles op nieuw installeren hier door weet ik het niet meer een vriend van mijn heeft ati en die vind het super werken,
ps nog een vraag wat is het verschil tussen
16X ..... en dan 8X AGP
ben even vergeten wat er achter die 16 stond
14 november 2005 19:05
ali
kzet maar ff in deze topic:
kwil een nieuwe videokaart kopen voor een goede prijs!
iemand ideeen?
14 november 2005 19:22
djoey
PCI-E of X oftewel pci express nieuwe technology
alleen het is pure onzin, want met agp 8x gebruik je nog niet eens 8x maximaal 4 tot 6x ofzo.. mensen denken wel dat ze t nodig hebben alleen waarom zou je t hebben als je t niet nodig hebt ?
en ook met de zwaarste games wor nog steeds geen 100% van de agp gevraagd.
14 november 2005 19:22
leviathan
de 7800GTX en de X1800 zijn er tot nu toe ook alleen nog maar in PCI uitvoering.
14 november 2005 20:16
pim1502
ik heb liever ATI, vriende van mij hebbe wel es problemen gehad met nVidia en ik heb altijd ATI gehad en vooral, met succes. Nooit problemen in games, en wat ik ook wel fijn vind is dat ATI goed werkt met de TV-OUT. nVidia heeft vaak het programma TV-TOOL nodig om het goed ingesteld te krijge, maar ATI heeft alles meestal al goed. Ik zal dus ook zeker bij ATI blijven.
14 november 2005 22:05
stefanbeljaars
Het is ongveer een beetje van wie heb je liever en waneer koop je er weer eentje. Op het moment zijn de Ati's sneller, 2 maanden geleden nog niet. Maar ik heb wel begrepen dat Ati wel een gezeik rond drivers heeft af en toe.
15 november 2005 15:26
pim1502
ik heb er egt nooit gezeik mee, maar dat kan toeval zijn :p
15 november 2005 15:46
ali
tja.. keb ook de Ati 9800 XT maar op de website van ATI kan ik geen drivers ervoor vinden :p
15 november 2005 16:28
matthijs3146
kan een moderator/admin hier geen poll boven zetten
ik heb geen gezeik met het vinden van drivers ik heb een kaart van AOPEN en dan krijg ik van zelf een snelkoppeling op mijn buroblad naar een proggamma dat de uopdates zoekt, wel makkeijk,