-
jaspervh
Wat is er nu aan veranderd dan?
Een nieuwe layout zou ook wel mooi zijn.
12 augustus 2009 22:40
-
pctweaker
Het zou sneller moeten werken. De advertenties aan de zijkant zijn ook verdwenen.
13 augustus 2009 08:13
-
igor
Ik denk dat ze op de 'test-site' nog geen advertenties neerzetten, omdat mensen die Google Adwords anders een vertekend beeld krijgen van het aantal getoonde advertenties...
Verder moet ook ik zeggen dat ik weinig verschil merk. En net wat Jaspervh zegt: een nieuwe layout zou ook wel leuk zijn. (Dat is de reden dat ik een tijdje terug was overgestapt op Bing, omdat ik die layout mooier vond, maar 3 weken later weer terug ging naar Google, omdat daar de zoekresultaten een stuk beter van zijn.)
Echter, ik denk niet dat ze de layout zullen veranderen. Dit is zoals mensen google kennen...
13 augustus 2009 08:43
-
nickk
Klopt Igor en Pctweaker, als gewone gebruiker zal je geen andere dingen vinden, maar de site moet beter en sneller werken. Zoekresultaten die in de huidige moeilijk te vinden waren moeten makkelijker worden gevonden.
@Igor, een nieuwe layout is inderdaad leuk, maar dat hoeft voor mij niet zo per s?, als ik nog maar lekker kan zoeken ;).
13 augustus 2009 08:48
-
laracroftonline
en als je nou kon kiezen tussen de lay-outs ;)
13 augustus 2009 21:24
-
jasonpoll
[quote=137359]
Zoiets bestaat al, namelijk i-google. Daarmee kan je je eigen thema kiezen
14 augustus 2009 16:19