Re: Mogelijke screenshots Firefox 3.7 en 4.0
augustus 2009
-
sparkyVind het er zeker niet slecht uitzien. Kben altijd al een voorstander geweest van Firefox omdat het vooral zo licht was.
Door de jaren heen is dit wat veranderd, en vooral door de opkomst van Google Chrome.
Ik vind het zeker niet erg dat het "nagemaakt" zou zijn. Kbedoel, je kan zo ook beginnen over Windows & Mac os. En wat weetk nog veel.
Ik weet nog dat opera eerst begon met tabbladen, dan firefox,...
Is dit dan erg dat dit nagemaakt is? Ik heb liever een "complete" browser. Ik vind nog altijd dat het verschil het moet maken onder de motorkap.10 augustus 2009 23:51 -
pctweakerHet is alleen jammer dat het niet iets nieuws is. Deze vorgeving lijkt namelijk op die van Google Chrome. Er is in Firefox alleen wat toegevoegt. Nou denk ik wel dat Firefox een stuk beter werkt dan Google Chrome.
De tabbladen zijn handig en anders ontworpen dan in Internet Explorer door Google. Firefox had ook het idee van tabbladen uit Internet Explorer.
Dit was ook met de Ribbon UI. Veel programma's krijgen nu ook de Ribbon UI. OpenOffice krijgt nu misschien ook een Ribbon UI. Is toch nage-apt.11 augustus 2009 07:58 -
masterwillems[quote]Nou denk ik wel dat Firefox een stuk beter werkt dan Google Chrome.
[/quote] Zou je dit nader kunnen uitleggen?
[quote]Firefox had ook het idee van tabbladen uit Internet Explorer.[/quote]
Als ik mij niet vergis was FireFox eerder dan IE met tab bladen.11 augustus 2009 10:36 -
zoneIk gebruik 2 browsers (FF & Chrome) en ik merk persoonlijk wel dat chrome iets sneller gaat dan firefox, ik denk dat dit waarschijnlijk komt omdat je bij firefox al een hele hoop add-ons kunt installeren(wat ik ook doe) en dat kan je bij Google Chrome nog niet..
Tevens lijkt Chrome mij nogal simpel opgebouwd (vergeleken met Firefox en IE).11 augustus 2009 10:46 -
pctweaker[quote]Zou je dit nader kunnen uitleggen?[/quote]
Heb best wel veel problemen met Google Chrome. Soms start hij, soms doet hij raar vanwege een thema (ge?nstalleerd) en dan is hij opeens van mijn bureaublad af. Bij mij doet hij er erg lang over om sites te laden maar dat licht dan aan mijn Internet verbinding. Ik zal Google Chrome nog wel goed gaan vinden. Elke browser heeft zo z'n tijd nodig om te ontwikkelen. Dat is eigenlijk bij elke software.
11 augustus 2009 10:53 -
erwin_wVoor zover ik kan zien is dat als je thema's gebruikt voor Chrome dit dan gaat om de Beta van Chrome versie 3.
Hierin kunnen thema's geplaatst worden wat volgens mij in versie 2 niet kan.
Dat Chrome het vreemd doet zou dan komen omdat je de Beta gebruikt, dus dan kan je (nog) niet gaan vergelijken tussen de browsers.
[quote]We're sorry, but themes are available for Google Chrome 3.0.195.3 and above only.[/quote]11 augustus 2009 11:08 -
sparkyVind het ookwel merkwaardig dat Chrome zo snel van versies overloopt. Meeste producten van Google blijven lange tijd in b?ta en deze vliegt van v1 door.
Heb liever wat minder snel die "evolutie", nuja. das nu eenmaal marketing.11 augustus 2009 21:57