-
erwin_w
[color=blue][b]Op verzoek van de TS-er wordt dit topic omhooggehaald.
Succes met de topic (y)[/color][/b]
05 september 2009 16:11
-
jasonpoll
Misschien heel simpel:
Haal het extra beeldscherm weg.
Als het goed is gaat de laptop de ingebouwde monitor gebruiken.
Herstarten (zodat je zeker weet dat de ingebouwde monitor als primaire monitor word gebruikt).
Kijk bij de instellingen en selecteer als die nog niet geselecteerd is "1 beeldscherm".
Plug nu de secundaire monitor in.
Selecteer "2 of meerdere monitoren gebruiken".
En als het goed is doet alles zoals het het hoort te doen;)
veel succes
05 september 2009 17:14
-
kaboomski
EDIT: Ik had de hele laptop open gemaakt, zoals ik vorige keer ook deed om bij het draad van de monitor te komen, kom ik later pas erachter dat ik maar 2 schroefjes moest verwijderen :P. Maar goed ik was even bezig, was wel even lekker om weer te klussen ;).
De oorzaak van mijn probleem is als volgt: Er zit een knik in de kabel. Dat het me vorige keer niet is opgevallen. HP levert dus de modellen ZE4500 standaard met een monitorkabel is hartstikke stak gebogen is. Daardoor is bij dit type laptop mijn probleem ook het meest voorkomende probleem.
Hieronder zie je een foto met een rode pijl hoe de kabel verloopt in de laptop. Let wel op, dit lijkt al erg, maar de kabel is nog niet weggewerkt. Dan wordt het 3x zo erg.
[img]http://img215.imageshack.us/img215/9948/spa0368bijgewerkt.jpg[/img]
Mijn probleem is dus opgelost,maar voor hoe lang ;). Het ziet er naar uit dat als de laptop warm wordt, dat dan het beeldscherm uitgaat en niet meer aan gaat. Ik zou dan weer even aan de kabel moeten gaan zitten om het beeld weer terug te krijgen. De kabel op een andere manier plaatsten is helaas geen oplossing omdat daarvoor helaas geen ruimte voor is. zoals je op de foto kan zien.
Ik bedankt iedereen die dit topic heeft doorgelezen en mij geprobeerd heeft mij te helpen, en Erwin_w voor het omhoog halen van dit topic (Y).
05 september 2009 20:44
-
erwin_w
Kaboomski,
Mooi dat dit zo snel is opgelost.
Goed idee trouwens om in de topic titel erbij te schrijven dat je probleem is opgelost, scheelt misschien weer het onnodig bumpen van topics (y)
06 september 2009 11:34