hallow mensuh :p
keb FIFA 2006 van een vriend...
keb m geinstalleerd en start ik op! alles gaat goed!
maar na het filmpje komt er dus zn scherm waar je je taal kunt kiezen!
De taal verspringt automatischniet leuk dus.
druk ik op enter komt toevallig nederlandse taal en daarna maak ik profiel aan en ook team kiezen gaat moeilijk want hij springt vanzelf over.
Spelen gaat al helemaal niet! de poppetjes bewegen vanzelf! Alles verspringt automatisch.. hoe kan dat nou?
13 november 2005 19:52
matthijs3146
lekker joh die poll jij heb hem das logis en ik niet :p maar okeej misschien moet je eens proberen hem opnieuwe teinstalleren en als hij gedownload is dan ligt het miscchien aan iets in het spel zelf moet je kijken of je vriend daar ook last van heeft,
13 november 2005 19:55
ali
mn vriend heeft er geen last van!
en heb al tig keer geprobeerd om te reinstallen maar helaas :p
ojah.. de crack is met alcohol 120 %...
ik denk dat probleem daaraan ligt!
**!!!Please stay on-topicccc!!! Djoey en Levi**
13 november 2005 20:05
leviathan
al je mannetjes zijn vast dronken ja...
13 november 2005 20:09
djoey
of ze hebben lag :p
lol
13 november 2005 20:09
matthijs3146
volgens mij ben ik niet offtopic geweest maar djoey en leviathan hebben er zinnin (ze zijn gewoon begonne met de derde helft:p) maar anders moet je eens kijken wat er gebeurt als je je video instellingen wat lager zet ik heb hier wel eens last van gehad met lotr 3 lieppe ze ook zelf
en trouwens er hoort maar een mannetje niet zelf te lopen en dat is het mannetje wat je geselecteerd heb ;)
13 november 2005 20:22
ali
jah :p maar wat kan ik eraan doen?
13 november 2005 20:41
keitaro
spel weggooien, wie gaat er nou voetbal spellekes spelen...
Of koop orriginele dan, als je het probleem niet kan oplossen...
13 november 2005 21:12
djoey
keitaro zei op: 13/11/2005 - 21:12[quote]spel weggooien, wie gaat er nou voetbal spellekes spelen...[/quote]
LOL geef je groot gelijk
voetbal spellen vin k zelf ook 800keer niks
maar gewoon voetbal vin k ook al niks maja..
moet je maar deleten. en dan gewoon net als keit zeg
ORGINELE kopen
13 november 2005 21:16
keitaro
Ja toch, niet lopen zeiken als iets niet werkt als het zwaar gedownd is... Pak dan 45? van je plank en leg het in de kassa van de bartje mitje en loop weg met fifa 2006... of was het nou 60?