Re: Windows 7 Icons
juli 2009
-
doqHoe installeer je ze in XP?19 juli 2009 17:41
-
pctweakerDe iconen:
Rechtermuis knop op het programma/mapje waar je een ander icon voor wil. Klik dan op Eigenschappen en ga naar het tabblad Geavanceerd of Aanpassen en klik dan op Ander pictogram en kies dan Bladeren en ga naar de map waar je de iconen hebt opgeslagen. En klaar is @Doq.
FormatFactory:
Download FormatFactory op deze website en sla hem op of open hem gelijk. Volg dan de setup/wizard en ga dan naar je bureaublad en klik op de snelkopeling FormatFactory. En klaar is @Doq.
Succes! (y)
[mod]Misschien handig om deze beschrijving bij je upload te plaatsen, scheelt weer toekomstige vragen.[/mod]19 juli 2009 17:53 -
cweas2009softhele mooie PNG afbeeldingen, deze kan ik goed gebruiken voor CyberSecurity.
Goed werk @Pctweaker20 juli 2009 13:15 -
pctweakerIk wou nog even zeggen:
Als je ze omzet naar een icoon, dan worden ze minder mooi. Je kunt ze dus gebruiken voor een site of voor een avatar van TweakWindows.20 juli 2009 15:43 -
cweas2009softik had ze net gedownload. en mijn Computer met XP is gecrasht, hij was al een paar dagen niet meer zo goed bezig. gelukig doet hij hetweer.
NOGMAALS MOOIE PNG, ook een goede kwaliteit moet ik zegen.
BEDANKT20 juli 2009 16:53 -
pctweakerToen ik de eerste zin las, schrok ik. Ik dacht, dat zal toch niet door mij komen. Maar gelukkig doet hij het weer.= en lag het niet aan mij. Bedankt voor jullie reacties.20 juli 2009 17:19