Kopi?ren DVD
juli 2009
-
anthonyHey TW'ers
Ik heb eens een vraagje ;)
Ik heb verscheidene DVD's en zou ze graag eens kopi?ren om aan een vriend mee te geven als cadeautje. Nu vraag ik mij af of er een programma bestaat dat alles kopieert van een dvd en daarna weer overzet naar een nieuwe dvd ofzo?
Ik hoop dat er iemand meer over dit weet want zo besparen jullie me veel tijd en werk!!
Alvast bedankt15 juli 2009 00:06 -
blingking15 juli 2009 00:26
-
jensenpost verwijderd bij gebruiker
wie zet hier nu die ster neer?15 juli 2009 00:43 -
blingking[quote=136733]
Doe es niet aan vooroordelen plx. Misschien zijn het wel foto's van hun die ze willen delen? Vakantiefilmpjes misschien?15 juli 2009 00:48 -
jensenbericht verwijderd bij gebruiker15 juli 2009 01:17
-
erwin_wHet kopi?ren van DVD waarop eigen materiaal staat van bv. eigen gemaakt foto's en films mogen zonder problemen gekopieerd worden, zolang het maar echt om eigen materiaal gaat.
Aangezien de TS-er niet aangeeft op wat voor data het gaat gaan we er nu even van uit dat het eigen materiaal gaat.
Het zou wel zo fijn zijn om niet meteen met de term 'Illegaal' te gaan strooien als je geen achterliggende info hebt, dan kan agressief overkomen tot de TS-er of andere leden.
Voor de TS-er het advies om even een bezoek te brengen aan de website van Ius Menutus m.b.t. het maken van thuiskopie?n e.d. (ook voor andere leden misschien wel interessant). Hij kan dan meteen zelf bepalen dat wat hij wilt gaan doen legaal of illegaal is (indien dat laatste dan gaan we hier op TW daar niet verder op in)
Er zijn verschillende programma's om een exacte kopie van DVD's te maken en had je heel makkelijk kunnen vinden via Google.
Maar om toch een idee te geven:
- Nero (niet gratis)
- CDBurnerXP (gratis)
- ImgBurn (gratis)
Dit zijn er maar drie van de zo velen, dus graag de volgende keer even goed zelf zoeken, wordt hier wel verwacht van leden.
Succes ermee.15 juli 2009 07:31 -
easyboarder[mod]Zoals Erwin_w al aangeeft, het is niet duidelijk wat de TS-er bedoeld met DVD's. Als de TS-er de regels goed doorgelezen zou hebben, had hij hier rekening mee gehouden en er precies bijgezet om wat voor DVD's het gaat.
Voor de duidelijkheid; dit is geen aanval, maar puur om je ervan bewust te maken dat zoiets voor verwarring kan zorgen.[/mod]15 juli 2009 09:25 -
lorre851http://www.downloadfreaks.nl/download/DVD_Decrypter.htm
Kan ISO's maken van dvd's, kan ze rechtstreeks kopi?ren en haalt ook een xxxxxx eraf. Gratis!
[mod]Gedeelte van tekst verwijderd, poster weet wel waarom het gaat[/mod]15 juli 2009 14:39