Re: Windows Live Messenger 9 Tweaks
Topic gesloten
juli 2009
-
sparky[quote]
Extra
Zin in meer opties? Download dan Messenger Plus! Live. Het nadeel is dat het niet van Microsoft is. Er kunnen dus wat bugs in voorkomen.
[/quote]
Hoezo bugs in komen omdat het niet van microsoft? Ik denk dat een product van microsoft evenveel kans heeft op bugs, als dat van patchou.13 juli 2009 13:03 -
louwrensPatchou heeft ze eerder gefixt dan MS :P
Een changelog is ook altijd te vinden op hun site.13 juli 2009 21:48 -
easyboarderIk neem aan dat hiermee gezegd bedoeld te worden, dat Microsoft niet aansprakelijk is voor schade aan messenger o.i.d. als je Messenger Plus! Live gebruikt.
Ik meende trouwens dat Patchou niet meer voor zichzelf programmeerde maar uit naam van Microsoft ofzo?! Daar hangt me iets van bij.14 juli 2009 10:05
augustus 2009
-
jensennee, maar het is gewoon omdat er een multi messenger optie opzat (dacht ik) die windows (7) niet ondersteund, en dat je microsoft hierover niet moet inlichten, het probleem is dat als je je status wijzigd via de taakbalk, je gewoon een nieuw venster krijgt voor een ander e-mail
ps.edwin, ik wil niet met je in discussie treden maar van 14 jul tot 3 aug daar zitten geen 30 dagen tussen dus, technisch gezien is dit geen topic bump, ach ja of jij je vergist of ik, dat komt wel nog eens uit,maar fouten worden altijd eens gemaakt03 augustus 2009 00:10 -
erwin_wJensen, je weet toch goed dat je geen topicbump mag doen als het vorige bericht 1 maand of ouder is?
Lees dit even door, staat bij de regels van TW.
[quote]Het is niet toegestaan om topics en/of reactie die ouder zijn dan 1 maand zonder toestemming naar boven te halen (ook wel bumpen genoemd). Wil je toch graag reacties plaatsen die 'echt' meerwaarde bieden aan de topics en/of reacties dan dit eerst even overleggen met ??n van de Crew-leden. Het niet nastreven van deze regel kan leiden tot een OW.[/quote]
Daarom meteen een...
[mod] Topic Lock[/mod]03 augustus 2009 00:15