-
sonyw810i
Hallo, Iedereen
ik heb nogal voorkomend probleem bij Cod 2(Call of duty 2). Als ik mijn spel opstart komt er de volgende Error invoor : DirectX(R) encountered an unrecoverable error
Check de DirectX FAQ for possible solutions". Dan komt er een solution site voor je problemen ik heb gedaan wat daar staat maar niks helpt. Ik heb al mijn drivers opnieuw geinstaleerd en dirext 9 ook en ook nog iets van dirext 9.c ofzo weet niet wat dat inhoud. Heb op google gekeken maar ik kom niet egt verder. Mijn pc heeft vaker het spel gedraaid dus hij zou het gewoon moeten doen.
kan iemand me hier bij helpen?
hier mijn spec's:
Acer Aspire L3600
Windows XP Proffesional
Intel GMA X3100
12 juli 2009 18:06
-
jasonpoll
Eerst hit google geeft aan dat DirectX 10 voor de x3100 is uitgegeven. Misschien heb je deze ge?nstalleerd; zo niet, probeer die dan is te installeren (er staat ook bij dat je de laatste drivers moet installeren, maar in je OP staat dat je dat al hebt gedaan;) ).
Heb je hem wel ge?nstalleerd, her-installeer CoD2 en installeer dan ook directX9.0c
12 juli 2009 18:14
-
sonyw810i
maar op windows xp kan toch geen dirext x 10 maar ik had op me vista direct x 10 en toen deed ie het ook niet
12 juli 2009 18:20
-
jasonpoll
12 juli 2009 18:27
-
sonyw810i
heb het geprobeerd maar het helpt niks maar wel een goeie jasonpoll;-)
12 juli 2009 18:57
-
mzq9300
Het is miss wat snel, maar je kan een nieuwe partitie aanmaken en daar een nieuwe xp op gooien.
Waarschijnlijk heb je het daar niet.
edit:
Systeemherstel al geprobeerd(was het bijna vergeten, heb hem zelf uitstaan kost onnodige cpu kracht)?
12 juli 2009 19:17
-
sonyw810i
Heheheh het is eindelijk gelukt ik had blijkbaar nog niet de nieuwste driver ik haalde hem van acer af maar nu had ik er 1tje van Intel
en toen deed die het wel. ik had ook vista geinstaleerd aleen me multyplayer doet het nog niet als ik die opstart zegt die: CoD2MP_s.exe werkt niet meer
12 juli 2009 19:19