-
ghostrider
hallo,
ik heb dit eerder geprobeerd op mijn oude pc (XP)
dat ging uitstekend, complimenten ;)
maar nu zit ik op mijn laptop en die heeft Vista.
mijn probleem is.. ik kan all die informatie niet vinden want bij vista kloppen die stappen niet.
heb jij misschien een oplossing?
Grtz
04 juli 2009 09:27
-
nickk
Hi,
Wat kan je dan niet vinden in Windows Vista?, moeten we die dingen raden of wat?
Het kan wel kloppen dat het niet overal 'geschreven' is in Windows Vista, maar aub even zeggen waar je niet uitkomt. Hier hebben we niet veel aan ;).
04 juli 2009 10:01
-
erwin_w
Ga naar het netwerkcentrum van Vista, daar kan je een kiezen voor 'netwerkverbindingen'
Daar zal je de draadloze (en andere) netwerkkaarten vinden.
Met de rechtermuisklik op de icoon van de draadloze netwerkkaart klikken en kies voor eigenschappen.
Ga naar de optie 'internetprotocol versie 4' en vul daar deze info in die je eerdere in de uitleg hebt gekregen.
Op deze manier kan je een vast IP-adres ingeven, heb ik hier ook op deze manier ingesteld staan en werkt op deze manier goed.
04 juli 2009 10:14
-
ghostrider
hey
ten eerste, mijn excuses voor de slechte info die ik gegeven heb, nu ik het terug lees is het eigelijk ene bericht van niks.
ten tweede, sorry dat ik zo laat ben met reageren.
en ten derde, het is me gelukt! Ik deed precies het zelfde als de vorige keer maar tog net blijkbaar iets anders.
agja, nogmaals bedankt voor deze truck.
Grtz Matthias
p.s. ik zal voortaan proberen sneller te zijn in reageren en proberen meer gedetaileerder te zijn in mijn problemen of wat dan ook.
10 juli 2009 12:16