ik heb voor het laast need for speed pro street gekocht. Geinstaleerd en wou hem gaan spelen maar na dat die is opgestart. Account aangemaakt en al die andere dingen heb gedaan. Komt het laad scherm en stopt die ermee. Ik heb de demo ook geprobeert maar die heeft hetzelfde probleem.
Ik heb op google gezocht maar het heeft iets met punkbuster te maken. Ik heb hem opnieuw geinstaleerd(Punkbuster) en toen deed die het nog steeds niet. Ik heb vista en het probleem komt vaker voor in vista. Ik heb me firewal uitgezet met internet opties op ze laagst. Dat het zeker me firewall niet kan zijn. Zouden jullie me verder kunnen helpen. Ik heb alles geprobeerd zelf Windows xp geinstaleerd om te kijken of die het daar op deed. All me drivers opnieuw geinstaleerd maar niks helpt.
Mijn specs- Acer Aspire L3600
Intel Graphics Media Accelerator 3100
2GB RAM type DDR2-800
Intel Core 2 Duo Processor speed 2.4 GHz
Windows vista Ultimate
nieuwste drivers for mijn pc vandaag gedownload van acer af.
alvast bedankt
21 juni 2009 16:08
blingking
-Deed ie het wel bij Windows XP? -Alle Drivers (GPU) geupdate?
-Kan je videokaart het uberhaupt aan? (test bij CanURunIt
21 juni 2009 17:57
stimo
Heb je al geprobeert de nieuwste patch te downloaden. Ik had namelijk van de week bij Need for speed carbon het zelfde dat die steeds uitviel enzo toen zag ik ook op internet dat het gefixt was in de patch. Moet je maar is proberen.
21 juni 2009 18:26
sonyw810i
oke ik ga dat proberen ja want een vriend van mij heeft de zelfde pc en het zelfde spel welke patch heb ik nodig?
[mod]Als je al "alles" had geprobeerd, waarom dan niet de meest logische? Het updaten van het spel zelf....[/mod]
die heb ik geinstaleerd en dan doet die het helemaal niet. Maar er stond in het rapport van vista dat me igdumb.dll kapot was ofzo ik heb hem vervange maar nu doe me hele spel het niet meer maar me demo doet het ook niet best raar vind ik
22 juni 2009 16:56
stimo
Heb je al geprobeert het spel te verwijderen echt helemaal ook het mapje naar dat je hem verwijdert hebt.
22 juni 2009 17:06
pctweaker
Optie 1:
Even alle strings (en sleutels) van NFS verwijderen.
Optie 2: Kun je het proberen op een Virtuele PC. Kijken of die het daar op doet.
Optie 3: Naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
22 juni 2009 17:17
sonyw810i
ik heb een filmpje waarin need for speed wel op me pc kan teminste op me intel gma 3100
heb ik geprobeerd gister avond nog.
dit is me rapport die ik kreeg een paar miniuten geleden:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: nfs.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4722cf41
Naam van foutmodule: nfs.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4722cf41
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 002f5d5f