ik ben op zoek naar een driver voor mijn laptop. er zit een ati kaart in onboard het gaat om een ATI Mobility M6. ik heb op google gezocht maar dan kreeg je of driverdetective of de ati site maar daar staat die niet meer op. weet iemand mischien waar ik die driver kan vinden
Alvast bedantk !
17 juni 2009 20:36
mzq9300
GOOGLE
Bijna elk resultaat is goed bruikbaar. Wat is het os van die laptop? Deze is voor elk os(staat er).
17 juni 2009 20:40
nickk
Je weet echt zeker dat je goed zoekt op Google ;)?
[quote=136095]
De eerste is de enigste die niet werkt.
Blijkbaar heeft de ts'er niet langer dan 1min. gezocht.
17 juni 2009 20:44
sonyw810i
die van wesleysneijder gaat naar amd de site van ati daar kan je hem niet meer downloaden en die van mzq9300 als je op download file drukt moet je eerst driverdetective downloaden
Is het nog niet bij je opgekomen dat als je geen correcte drivers kan vinden, en ook niet meer op de site van Acer, je best wel eens contact kan opnemen met de helpdesk of klantenservice van Acer?
sorry maar het ging om een HP omnibok 6100 Sorry dat ik het niet eerder zij
17 juni 2009 21:28
erwin_w
Fijn dat je ons meteen de goede info geeft.
Maar dan geldt nog steeds het gene wat ik hierboven ook al schreef, behalve met de links dan en Acer wordt dan HP.
17 juni 2009 21:29
kyentei
[color=red]Sony,
Ik wil me verder buiten dit topic houden - echter vind ik wel dat je enorm weinig zoekwerk verricht hebt. Om er nog eens een schepje boven op te doen lever je ook een bijzonder gebrekkige openings-post aan en zijn we al bijna een pagina verder met informatie verzamelen.. Graag wil ik je even op mijn tutorial "Help, een topic schrijven" wijzen, zodat je in het vervolg een betere OP kunt samenstellen en zodoende sneller geholpen kan worden. [/color]