Re: Ice mountain wallpaper
Topic gesloten
juni 2009
-
luke-11Deze wallaper is van Windows 7. En die staan allemaal al 3 keer op de site.... ;)12 juni 2009 07:27
-
nickkGeachte Luke-11,
Wij kunnen nooit allemaal in de gaten houden in welke build de wallpaper van Windows 7 zit of als hij er uberhaut in zit. Graag wil ik de links nog even als hij er dubbel op staat, want dan worden die gewoon verwijderd vanaf deze site (de eerste blijft, de anderen gaan weg).12 juni 2009 07:30 -
pctweakerDat spijt mij van die wallpaper. Ik zal voortaan even kijken bij de wallpapers. Maar het is moeilijk om dat te zien omdat er tien tallen wallpapers zijn.12 juni 2009 07:37
-
luke-11[quote=135817]
Spijten is natuurlijk een groot woord, maar ik wilde het effe kwijt:P12 juni 2009 13:19 -
nickkLuke-11, kan je ze nog even doorgeven?
[quote]Graag wil ik de links nog even als hij er dubbel op staat, want dan worden die gewoon verwijderd vanaf deze site (de eerste blijft, de anderen gaan weg).[/quote]
12 juni 2009 13:58 -
pctweaker@Luke-11, daar leer ik dan ook van. Wat ik altijd zeg: TweakWindows is behulpzaam en leerzaam.12 juni 2009 15:47
-
luke-11Hier de achrergronden die dubbel zijn:
True or False wallpaper
Sea wallpaper
Ice wallpaper
Yellow wallpaper
Er zijn er nogveel meer die dubbel zijn, want die kunnen bijvoorbeeld ook bij de Tools en dergelijke geupload zijn!
Is het geen goed idee, als je een wallpaper heb, en daar horen meerdere bij, dat je die bij de tools moet doen?! Of er komt een nieuwe categorie voor wallpapers waarmee je de wallpapers met een .zip bestand kan uploaden.12 juni 2009 21:14 -
pctweakerZijn er nog meer wallpapers van mij die dubbel zijn? Mag je gerust zeggen. Ik ben een beetje "blind" aan het uploaden. Mijn excuus hiervoor.12 juni 2009 21:25
-
nickk[quote]Is het geen goed idee, als je een wallpaper heb, en daar horen meerdere bij, dat je die bij de tools moet doen?! Of er komt een nieuwe categorie voor wallpapers waarmee je de wallpapers met een .zip bestand kan uploaden.[/quote]Na aanleiding van dit topic is voorgesteld als je meerdere van de zelfde reeks hebt het makkelijk is om deze in een 'pack' te doen en te uploaden bij Tools -> Losse Tools. Hopelijk krijgen we in de nieuwe versie van TweakWindows.nl de mogelijkheid om *.zip/*.rar te uploaden bij Wallpapers, dit is nu nog niet mogelijk.
Luke, kan je nog even aangeven met welke deze wallpapers dan dubbel zijn, want ik kan ze zo niet vinden die hetzelfde zijn ..12 juni 2009 21:27 -
erwin_w[color=blue][b]@Luke-11
Je hebt, nadat je dit topic gestart hebt, enkele malen een bericht geplaatst. Tussendoor zijn er een paar verzoeken geweest vanuit de Crew m.b.t. de locaties van de dubbele wallpapers zodat wij die kunnen verwijderen (indien nodig)
Helaas heb je hieraan niet echt gehoor gegeven en de links die je gaf geeft ons geen duidelijkheid.
Dus hierbij nogmaal het verzoek om duidelijke en correcte links te geven waar het om gaat.
Wij, als Crew, kunnen niet alles onthouden en terug vinden en er naar zoeken gaat ons te ver.
Dus graag even gehoor geven aan ons verzoek zodat wij verder behulpzaam kunnen zijn.[/color][/b]
Dan even een gewoon bericht, in de loop van tijd zijn er vele wallpapers geupload door de leden waarvoor dank vanuit de Crew.
Daarbij ontstaat er geheid een situatie waarbij er dubbele wallpapers geupload worden.
Daarbij het verzoek aan jullie allen dat als men wallpapers/tools/tweaks e.d. upload eerst even de zoekfunctie gebruikt om te checken of deze al aanwezig is (voor wallpapers doorloop dan even de categorie van de wallpapers op dubbele items)
Heeft iemand iets gemerkt van dubbele items geef dan even de link waarin zowel de eerste als de dubbele items in staan, dat helpt ons weer in het in orde maken van de items.12 juni 2009 22:14 -
pctweaker@Erwin_w en @Luke-11, ik wil jullie best helpen met zoeken. In de laatste post van @Luke-11 ging het ook over mijn wallpapers en ik ben daar dus "verantwoordelijk" voor.12 juni 2009 22:21
-
erwin_w@Pctweaker, uiteraard is een uploader ten aller tijde verantwoordelijk voor hetgene wat men upload.
Maar ook jij bent een mens en die kan wel eens een foutje maken die je gemakkelijk over het hoofd kan zien, is ook niet erg.
Als je de dubbele items zelf kan verwijderen is dat grandioos maar als iemand dit ergens ziet dan is het wel zo makkelijk als er een directe link is, daarmee help men TW enorm om deze niet teveel te 'vervuilen' met dubbele items12 juni 2009 22:25 -
pctweakerDeze en deze wallpapers zijn dubbel.
Natuurlijk, niemand is perfect. Ik maak regelmatig foutjes. Dat is goed want van fouten leer je. En zoals @Luke-11 aangeeft, al die wallpaper die hij beschreef in zijn laatste post waren van mij.
12 juni 2009 22:31 -
erwin_wHelemaal gelijk in (y)
Ik heb de laatste versie van deze wallpaper verwijderd, bedankt voor de links.
Op deze manier kan iedereen een handje meehelpen om TW op te schonen.
Verzoek: mocht iemand dubbele items vinden gelieve dit dan maar te doen via een PM naar ??n van de Crew-leden (maakt niet uit wie) en geen topics hiervoor te starten.12 juni 2009 22:34 -
pctweakerDus alleen nog wachten op een reactie van @Luke-11?12 juni 2009 22:37
-
luke-11Ja sorry, ik had de PC uit staan, dus ik kon niet reageren.
Ik wil even melden dat ik hier niemand wilt afkraken enzo, en vooral PCtweaker niet, want je zegt ''iedereen maakt fouten'', hartstikke eerlijk hoor. Maar het is geen ramp ;)
Morgen heb ik weer tijd, want het is nu al 22:43 :| Dus dan ga ik effe verder kijken. Is het geen goed idee, dat ik de laatste 20 wallpapers van de windows 7 categorie download en in een .zip bestand doet, die ik later upload? Zo word het misschien gelijk wat geordert (Weet niet hoe ik het moet spellen:P)
En ik wil nog even een tip geven aan de mod's endergelijke:
Ik vind dat jullie heel erg professioneel overkomen, hartstikke super natuurlijk, maar het lijkt zo net alsof jullie alles zo heel erg serieus nemen ;)
Nou tot morgen weer dan he,
Groetjes Luke12 juni 2009 22:47 -
theshit1983Je kan ook gewoon een PM sturen naar de desbetreffende uploader.
Waarom worden en voor zulke kleinigheden toch weer topics gestart?
Er is door de crew ook al verteld in meerdere topics dat als je op en/of aanmerkingen hebt over uploads van leden dat je die dan kan PM'en naar de uploader.
En zo als je beter de topics leest en moeite neemt zulke punten in acht te nemen dat deze acties (in het algemeen) niet meer nodig hoeven te wezen.13 juni 2009 00:58 -
pctweakerDe afgelopen weken is er wel kritiek geweest op wallpapers. Ik weet niet hoe het een paar jaar geleden was.13 juni 2009 08:18
-
nickkTweakWindows.nl wordt de laatste jaren steeds groter en er komen steeds meer leden bij. Dit vinden wij (als staff) alleen maar beter dat we groter worden (Y).
Een paar jaar geleden was het nog niet zo druk op TW en waren er ook minder wallpapers (nieuws/tweaks e.d.). Je krijgt dan op een gegeven moment te maken dat je dezelfde wallpapers (nieuws/tweaks e.d.) krijgt. Hier krijg je gewoon mee te maken en dat jullie ons een handje helpen om dit op te zoeken is alleen maar beter (Y).
Wat Theshit1983 en Erwin_w al zeiden, de volgende keer even via PM naar een Mod/Admin, zodat er geen topic over komt ;)13 juni 2009 08:28 -
erwin_wIk wilde toch even reageren op de tekst van Luke-11
[quote]En ik wil nog even een tip geven aan de mod's endergelijke:
Ik vind dat jullie heel erg professioneel overkomen, hartstikke super natuurlijk, maar het lijkt zo net alsof jullie alles zo heel erg serieus nemen[/quote]
TweakWindows is in de laatste jaren aardig gegroeid en doet niet onder aan andere belangrijke forums en communitie-sites.
In deze jaren is TweakWindows ook wel professioneel geworden en dat behoort dan ook professioneel begeleid te worden en daarbij hoort ook het 'serieus zijn' bij.
Als wij dit niet zouden doen dan zou het in korte tijd gedaan zijn met TweakWindows en zou al het werk voor niets zijn geweest.
(er zijn forums waarbij men bij bosjes worden gebanned omdat er weinig gedaan wordt aan moderatie en zover moet het niet komen.)
Zoals je al in de jaren hebt kunnen vernemen was het ook wel nodig om serieus te moeten zijn maar uiteraard zijn wij op sommige punten schappelijk. Ik moet zeggen dat het nu weer redelijke goed gaat en wij minder hoeven te reageren zoals voorheen, dat doet ons en andere leden natuurlijk goed.
Laten we het ook zo proberen te houden.
Soms zien leden de Crew als boe-mannetjes maar de Crew probeert ,in zo goed mogelijke lijnen, TW in orde te houden.
Dat kan soms als 'vervelend en serieus' overkomen maar ook wij kunnen niet anders (is al genoeg over bekend dus ik zal dat niet weer vermelden)
Dus dan begrijp je ook onze insteek hierover.13 juni 2009 12:50 -
pctweakerOndaks de dubbele wallpapers, TweakWindows is en blijft een goede en mooie website. ;)
Ik ben heel erg tevreden over de Crew. Ze houden TweakWindows een beetje op z'n poten. Dus ga zo door leden van de Crew. (y)13 juni 2009 13:16 -
kyentei[color=blue]Het punt lijkt me duidelijk. Namens de gehele crew bedankt Pctweaker, het is fijn om te weten dat ons werk gewaardeerd wordt.
Omdat we nu wel erg ver off-topic gaan, doen we deze maar op slot.[/color]
[mod]Topic Lock[/mod]13 juni 2009 15:41