Ik zoek gewoon een mooi afspeel programma. Die je makkelijk ook kan wijzigen van look. Ik van WMP maar saai
XMP is een mooit voorbeeld van een mooie look. Maar werkt weer irritant vind ik zelf. Dus weet iemand nog een andere ?
Hij moet gewoon MP3 video en al die shit af spelen
Zelf al initiatief getoond door uberhaut al op google te gaan kijken of wist je niet wat je moest intypen?
05 juni 2009 17:44
erwin_w
Heb je zelf al eens wat zoekpogingen ondernomen?
Laat toch niet alles meteen van TW afhangen en ga eens rond-googlen.
Er zijn genoeg site die mediaspelers aanbieden maar je moet er wel wat voor doen.
05 juni 2009 17:45
mzq9300
iTunes, heb het zelf een hele tijd gebruikt, maar ben uiteindelijk teruggegaan naar wmp.
Waarom zou het er mooi uit moeten zien?
Ik zet altijd een nummertje op en dan minimaliseer ik het.
05 juni 2009 17:50
vinnie1234
Ik heb zelf al gezocht :P
Maar zodra ik zoek kan ik alleen de bekende vinden als:
QuickTime
RealPlayer
WinAmp
En dat soort dingen.
En die skins vind ik maar niks
Had ik al naar gekeken :P
05 juni 2009 17:50
nickk
Kijk, is het nu zo moeilijk om even op TweakWindows.nl te kijken?
Zet het dan ook in je Openings Post dat je voor die programma's geen skins kan vinden. Zucht, dit was echt super makkelijk te vinden, sorry.
05 juni 2009 17:53
louwrens
Realplayer sucks, zit ook vol met spy/ad ware... Slechte afspeelkwaliteit.
QuickTime speelt alleen .mov en .mp4 af.
DivX player heb je ook nog, anders Media Player Classic Home Cinema.
Ik zou voor Winamp kiezen.
Voor het echte afspelen van video zou ik Powerdvd gebruiken, speelt ook mp3 af, wat nog beter klinkt dan in WMP. Powerdvd kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
05 juni 2009 19:26
kyentei
WinAmp voor muziek, VLC voor video's - opgelost. Voor zo'n rare OP ga ik geen zoekwerk verrichten, sorry. Zoals eerder vermeld is, moet je ook eens op TweakWindows zelf en vooral google kijken.
05 juni 2009 20:43
anthony
nee winamp niet, die maakt je muzieklogo'tjes zo lelijk :p
05 juni 2009 23:54
mzq9300
Nero Showtime, kan je 4 skins instellen.
Kan heel veel afspelen zowel video als audio.
Ik zou ook eens gaan kijken naar iTunes, je kan bij opties heel veel rommel uitzetten zoals, de store, podcasts enzo(dan is het alleen nog maar een media-speler).
Met iTunes kan je ook .mp4 en mov afspelen(hiervoor moet je wel de bundel met quicktime installeren).
@Kyentei:
Waarom vlc, het gaat om design bij de ts'er.
Dan kan je net zo goed k-lite mega codec pack downloaden voor wmp, zo lelijk is wmp toch ook weer niet(voor video's)?
06 juni 2009 11:07
kyentei
@Mzq9300:
WinAmp is goed voor design, en die geef ik. Ik noem hierbij alleen ook een applicatie om dvd's en bluray mee af te kunnen spelen z?nder spyware. Plus, als je mijn reply goed doorleest, dan snap je ook wel waarom ;)