Re: Firefox sneller maken
Topic gesloten
juni 2009
-
enesgIk kende tot nu toe alleen Stap 2, heb de rest ook gedaan & hij reageert nu echt sneller
ty02 juni 2009 14:14 -
anthonyOp facebook gaat hij wel trage r..02 juni 2009 18:48
-
kyenteiHet enige wat mij tegen valt van deze tutorial is dat er wel gezegd wordt wat je moet doen, maar er niet bij verteld wordt wat deze stappen eigenlijk uitvoeren.02 juni 2009 20:07
-
erwin_w@Kyentei, ik moet je gelijk geven.
Op deze manier kan iedereen wel een tutorial neerzetten voor iets maar wie weet wat dat allemaal uithaalt.
We gaan natuurlijk uit van het goede in de uploads maar stel je eens voor dat er mensen zijn die hiermee slechte bedoelingen heeft.
En kom a.u.b. niet aan met 'de crew behoort dit te testen' want dan zit je bij ons op het verkeerde adres. De uploader is nl. altijd zelf verantwoordelijk voor wat men upload.
Dus hierbij het verzoek aan de uploader van deze tutorial om deze aan te passen met het gevraagd wat Kyentei heeft vermeld om wat meer duidelijkheid te krijgen.02 juni 2009 20:16
juli 2009
-
stifmeistahBedankt voor de tweak! Firefox gaat bij mij veel sneller dan eerst ;)26 juli 2009 15:11
-
nickkGeachte Stifmeistah,
Je haalt hier een topic van bijna 2 maanden omhoog om een reactie te geven. Je bent al vanaf Augustus 2007 lid op TweakWindows.nl en dan weet je hopelijk wel dat topic bumpen (> 1 maand) niet is toegestaan is op deze website. Zie de regels.
Dit topic gaat daarom nu op slot.
[mod]Topic Lock[/mod]26 juli 2009 15:15