-> Dat toegewezen graphisch geheugen zou ik willen wijzigen naar 512MB of hoger.
Ik zit daarbei ook nog eens met 4.00GB Ram.
Hier wat systeeminformatie:
Onderdeel Details Score Basisscore
Processor Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz 5,9 5,5
Bepaald door laagste score
Geheugen (RAM) 4,00 GB 5,6
Grafisch NVIDIA GeForce 8600 GT 5,9
Grafische weergave voor spellen 1663 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen 5,5
Primaire vaste schijf 750GB beschikbaar (917GB totaal) 5,9
Windows Vista (TM) Home Premium
[size=20]Wat heb ik al geprobeert:[/size]
In BIOS Veranderen.
Gaat dus niet.
Verstandig om een betere te kopen?
OF zijn er nog wegen om het te veranderen.
01 juni 2009 14:16
pctweaker
Al op Google gekeken? Volgens mij kan het wel, maar gaat het wel moeilijk worden.
01 juni 2009 14:21
olivier
Jah, k'heb al eens gekeken. Je moet dingen een je bios doen, maar daar snap ik niets van
01 juni 2009 14:23
pctweaker
Dan zou ik als ik jou was er ook niks aan doen in het bios. Er inderdaad weinig te vinden op Google.
01 juni 2009 14:25
nickk
Daar gaan we weer Olivier!
[quote]Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden. Het kan nooit kwaad je topicstart te voorzien van een overzichtelijke opmaak, indien er veel informatie in wordt gegeven.
[/quote]
Zelf al dingen gezocht op Google, Bing.com of dergelijke. Eerst zoeken, daarna Topic openen!!
01 juni 2009 14:33
olivier
1) Ik heb al gezocht.
2) Ik heb duidelijk vermeld wat het probleem is!
Ik heb genoeg informatie gegeven, en er is niets over te vinden op google.
Ik open nu is een goed topic, en nu is het weer mis!
01 juni 2009 14:50
nickk
Beste Olivier:
1) Ik heb al gezocht.
Mooi dat je gezocht hebt, maar ik kan dat hier nergens vinden, misschien dat het ergens anders staat. Wordt dit niet in de Openings Post gezet, dan gaan we er gewoon standaard van uit dat je niet hebt gezocht.
2) Ik heb duidelijk vermeld wat het probleem is!
Je vertelt wel wat je probleem is, maar je moet eerst zelf dingen doen. Initiatief tonen heeft dat, zoeken op Google e.d., dingen uitzoeken. Duidelijke Openings Post maken met wat je gedaan hebt. Daar ontbreekt het aan, zo'n zin die je maakt:
[quote]Jah, k'heb al eens gekeken. Je moet dingen een je bios doen, maar daar snap ik niets van[/quote]Hier hebben we dus allemachtig veel aan!, zet er dan neer wat je niet snapt!! Wij kunnen dat niet zien, weten en jij weet het alleen, dus moet je het zo duidelijk mogelijk maken!
En als jij denkt dat dit nu een Openings Post is die geweldig is, heb je het mis! Kijk maar eens naar deze en lees de regels nu maar eens goed door!
Edit -
[quote]en er is niets over te vinden op google.
[/quote]Dan ga je met een andere zoekmachine zoeken of je typt andere trefwoorden in, maar dit is t? makkelijk voor woorden!
01 juni 2009 14:59
olivier
[quote] Extra links die je maar eens geweldig goed moet gaan door lezen:
Google - Zoeken op Internet
[/quote]
Ik zit zoal wat uren te zoeken, op google, youtube. NIKS Ik weet hoe ik met google moet zoeken.
01 juni 2009 15:07
nickk
Als je dan weet hoe je met Google moet zoeken, kan je me deze zin ook wel uitleggen:
[quote]Jah, k'heb al eens gekeken. Je moet dingen een je bios doen, maar daar snap ik niets van[/quote]
Waar loop je dan vast?, waar heb je problemen mee?
[offtopic]Wordt er nu een beetje moe van ... [/offtopic]
01 juni 2009 15:10
pctweaker
Olivier heeft wel een beetje gelijk. Er is niet heel veel te vinden.