'Heb de nederlandse al geinstalleerd, maar heb toch wel wat te zeggen:
-inlog scherm is niet Nederlands
-boot screen ook niet:(
Best jammer, of hoort dit?
28 mei 2009 14:37
kyentei
Volgens mij hoort dat inderdaad. Gelukkig zie je dat na het opstarten verder niet meer ;)
28 mei 2009 14:48
nickk
Het welkomsscherm in Windows 7 kan je ook gewoon in het Nederlands krijgen, zelf denk ik het bootscreen niet. Je kan natuurlijk altijd wel eentje zelf maken ;)
1. Ga daarvoor naar 'Region and Language' en klik op het tabblad 'Administrative ' 2. Onder 'Welcome screen and new user accounts' klik je op ' Copy settings ' 3. In het venster 'Welcome screen and new user accounts' verander je de taal naar het Nederlands toe onder 'Welcome screen'
Dit kan je natuurlijk ook doen voor Nieuwe gebruikers en de huidige gebruiker.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/28/1243514003-270.jpg[/img]
28 mei 2009 15:09
easyboarder
[quote=135286]
Standaard gezien, nadat je een taal pakket ge?nstalleerd hebt treedt deze in werking bij het opstarten van het account waar het pakket op ge?nstalleerd staat. tenminste dat was in Vista zo, leuk om te horen dat het in Windows 7 makkelijker kan!
28 mei 2009 15:42
pctweaker
In Windows 7 hoef je alleen af te melden en weer aan te melden. Harstikke makkelijk! (Y)
En dat het Boot screen Engels is, is toch geen probleem?
28 mei 2009 16:43
dave_17
Ik krijg het niet voor elkaar om een nieuwe taal te installeren of in te stellen, ik heb de updates gewoon gedaan en opnieuw opgestart etc. maar ik kan verder nergens vinden (via die beschrijving die mircrosoft geeft) waar ik de taal kan veranderen.
Ik weet niet wat ik fout doe, jullie?
29 mei 2009 16:26
nickk
Als je hem goed geinstalleerd hebt, moet hij hier staan:[quote]1.Click on Start button, then go to Control Panel.
2.In Category view, click on Clock, Language, and Region link, and then click on Change display language link under 'Region and Language' section.
In Icons view, click on Region and Language icon, and then go to Keyboards and Languages tab.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/29/1243605480-140.jpg[/img]
3.Under 'Display language' section, choose a display language from the list of installed language packs.
Note: If no list of display languages is shown, make sure that you have installed additional language packs as the list will only applicable if there is more than 1 display languages available in supported editions of Windows 7.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/29/1243605514-930.jpg[/img]
4.Click Apply.[/quote]
29 mei 2009 16:31
pctweaker
Same time post @Wesleysneijder
[color=red]Edit door Mod, haal nu eens niet telkens je oude bericht weg om deze te wijzigen in een nieuwe, dit komt zeer verwarrend over en met jou bericht qoute.
Gewoon je berichten editten en aanvullen graag. (zie hieronder)[/color]
29 mei 2009 16:31
dave_17
[quote=135358]
Ja, dan kan ik het volgende: 'Change Keyboards' en 'Install/Uninstall Languages' dan klik ik daarop en vervolgens: 'Install Languages' en dan heb ik weer een keuze: 'Launch Windows Update' en 'Browse Computer or Network'
Wat moet ik nu doen? Er staat nergens dat ik kan kiezen tussen die of die taal.
Edit: De onderste keuze in de printscreen van Weslysneijder heb ik dus niet. En waar zou ik die taal dan kunnen downloaden?
29 mei 2009 16:36
nickk
Dan is het Language Pack niet goed geinstalleerd op de computer. Je kan Windows Update nog een keer proberen om het te installeren.