[quote=135127] Hier kan je iets lezen over HD formaten
Jij hebt zo'n HD ready ding geen Full HD ;)
26 mei 2009 12:10
kyentei
Graag zou ik willen dat Jensen de mogelijke oplossingen die in dit topic gegeven worden probeert en vervolgens zegt of dit gelukt is voordat we verder gaan met mogelijke oplossingen.
@Enesgulcicek, aangegeven bij deze monitor wordt dat het een TFT monitor is, geen HD television, waar jouw wikipedia pagina over gaat. ;)
26 mei 2009 12:24
enesg
[quote=135156]
Ja dat begrijp ik maar, bij een monitor is het toch gewoon het zelfde verhaal ? Heb hier ook een monitor met een resolutie van 1920 x 1080, is toch ook geen tv :s
26 mei 2009 15:28
jensen
excuseer mij voor de late reactie, maar... als ik het erwin zo zie zeggen heeft power strip blijkbaar een risico, heeft powerstrip en risico???
26 mei 2009 16:25
erwin_w
@Jensen,
Alle programma's nemen een risico met zich mee.
Je zal het gewoon moeten uitproberen, ik kan jou natuurlijk niet vertellen wat wel en niet kan met je videokaart, dat zal je zelf moeten ondervinden.
Lees anders eerst even de website door van de makers van Powerstrip.
Maar weet wel dat je zelf altijd verantwoordelijk bent, het moet niet zo zijn dat mocht er iets fout gaan je het richting ons (mij) gooit.
26 mei 2009 17:41
louwrens
[quote=135120]
lol, voor die prijs kun je wel een 22"Full HD monitor halen XD
Je TFT/LCD of wat dan ook kan niet hoger dan de reso die er native instaat, dus je scherm kun je niet hoger doen dan die reso.
26 mei 2009 19:07
bramt
[offtopic]@ Louwrens : geef mij eens 1 link van een 22-inch Full-HD monitor voor 150 euro?:O
En dan niet zon ding wat "van de vrachtwagen afgevallen is op marktplaats" ;) [/offtopic]
Wat ga je nou doen dan, ander beeldscherm halen?
26 mei 2009 19:18
wesley123
Ik weet dat je met Catalyst Control Center de maximum resolutie van je scherm weg kunt halen, maar dit werkt echter neit, als je ehm hoger zult zetten past het er neit meer op dus zie je delen niet
[mod]Let a.u.b. even op je spelling, leest wat fijner. Dit is mij nl. al vaker opgevallen in jou berichten.[/mod]
26 mei 2009 20:27
blingking
Ondersteunt je Monitor het?
In CC, zet je het op max? Probeer eens een iets lagere/hogere, heeft dat effect?
Zijn je Drivers Up-to-date?