Cooling
Topic gesloten
mei 2009
-
sawyerHallo, Ik heb een laptop die het zeer goed doet.
maar hij maakt altijd zoveel geluid en hij is ook altijd zo warm.
Ik hem mijn laptop al op wat dingetjes gezet zodat hij beter lucht binnen krijgt.
hoe kan ik dar voorkomen?
[mod]Lees even de regels door op TweakWindows m.b.t. het opstellen van Openings Posten en lees dit topic ook even door.
Misschien dat dit ook een optie is voor in de toekomst: Leer Googlen[/mod]17 mei 2009 17:04 -
litotjeLaptop cooling gebruiken helpte bij mij veel maakt zelden nog veel lawaai17 mei 2009 17:12
-
jasonpollheb je je laptop ge-overclocked?
Zoja, maak dit ongedaan en je laptop zal een stuk rustiger worden;)
nog 1 tip, maak ~ elke maand je laptop is open en haal al het stof weg, dit kan ook weer wat lawaai schelen.17 mei 2009 17:15 -
sawyerEh, Laptop openhalen? Iets te riskant voor mij. :O17 mei 2009 17:19
-
litotje[quote=134656]
Kan weinig foutlopen hierbij, gwn de plaat boven je cpu die opgengaat en dan gewoonn het stof wegblazen en terug dicht.
Dit zal al veel helpen bij de warmte ontwikkeling zeker als je dit nog nooit gedaan hebt.
17 mei 2009 17:23 -
sawyerHier kun je m'n laptop zien: [url]http://www.tweakwindows.nl/profiel/hardware/1011[/url]17 mei 2009 17:35
-
jaspervhIk zie dat je aero aan hebt... als je die uitzet, wordt de videokaart minder warm, dus hoeft de cooler minder te blazen.17 mei 2009 17:53
-
sawyerNee, dit is niet een foto van mijn echte laptop, dit is een foto gewoon van internet afgehaald. :O17 mei 2009 18:22
-
easyboarder[quote=134667]
[color=Red]Graag wat meer informatie over je laptop!
er wordt b.v. gevraagd: heb je de laptop over geclocked? staat aero aan? geef duidelijk antwoord op gestelde vragen, ze staan er immers om JOU te helpen. [/color]
Wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem tegen te gaan?18 mei 2009 10:45 -
erwin_wEr zijn een aantal zaken die niet duidelijk zijn:
1. Je hardwareprofiel is minimaal ingevuld, hebben wij weinig aan zo;
2. Wat voor CPU zit in je laptop;
3. Je hebt een gehackte versie van Windows Vista Ultimate.
Wat betreft punt 3, als dat de oorzaak zou zijn helpen wij je hier niet mee verder want je hebt een illegale OS draaien.
Zet er eens een ander systeem op, die w?l legaal is want dan kan het probleem pas goed onderzocht worden en wetende dat het niet aan de versie van OS ligt.
Geef ons eens wat meer speelruimte want zoals Easyboarder al schreef en wij ook als mod-tekst in de OP hebben vermeld.
Het lijkt er op dat je 'systeem' te veel werk moet verrichten i.c.m. de Vista Ultimate die je op dit moment einstalleerd hebt.18 mei 2009 11:22