Re: ViGlance: Windows 7 superbar voor Windows XP
Topic gesloten
mei 2009
-
stimoAls ik bij mij op start button klik en dan weer weg klik dan blijf het start menu nog voor de helft op de achtergrond plakke
01 mei 2009 00:01 -
erwin_wStimo,
Check hun forum eens, daar staan veel berichten over dit programma en de daarbij te ontstane bugs die eventueel kunnen ontstaan.
Ze verzamelen daar alle eventuele bugs zodat deze verholpen kunnen worden.
Gewoon even daardoor heen snuffelen, wie weet levert het wat op.
Lee-soft Forum
Succes.01 mei 2009 00:08
augustus 2009
-
spoinkyAls je nu nog XP gebruikt word het toch wel een keer tijd om te upgraden? En als je niet van Windows Vista / 7 houd en bij XP blijft, waarom zou je dat dit willen? :S30 augustus 2009 08:11
-
pctweaker[quote=137625]
@Spoinky: Je hoeft niet meteen het nieuwe besturingssysteem te hebben. Sommigen werken nog met Windows 2000 omdat dat fijn werkt. Anderen werken met Windows XP omdat het "weinig" fouten heeft. Maar als je WIndows 7 toch mooi vind, waarom mag je je PC dan geen opfrisbeurt geven? Als je niet genoeg geheugen hebt voor Windows Vista en Window 7 of niet genoeg ruimt op je computer. Tja, waarom niet die Tweaks proberen?
[offtopic]We zijn niks verplcht, het is je eige keuze.[/offtopic]30 augustus 2009 08:18 -
nickkBeste Spoinky,
Ten Eerste:
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods. [/i]
Ten Tweede:
Je haalt een topic omhoog van 01 May 2009 00:08, dit is niet toegestaan omdat er langer dan >1 maand niet in gereageerd is. Wil je toch reageren in zo'n topic, vraag dan eerst toestemming aan ??n van de crew-leden en die bepalen als het mag.
[quote]Het is niet toegestaan om topics en/of reactie die ouder zijn dan 1 maand zonder toestemming naar boven te halen (ook wel bumpen genoemd). Wil je toch graag reacties plaatsen die 'echt' meerwaarde bieden aan de topics en/of reacties dan dit eerst even overleggen met ??n van de Crew-leden. Het niet nastreven van deze regel kan leiden tot een OW.[/quote]
[mod]Topic Lock[/mod]30 augustus 2009 09:10