Niet Downloaden!!!!
Hier zit een tjojan horse in, deze heeft nu mijn laptop helemaal plat gelegd ik kan niks meer. Ook hier maak ik nog wel een topic over vandaag.
ik Herhaal NIET DOWNLOADEN
30 april 2009 14:01
markie80
Hier zit geen trojan horse in, ik gebruik G-DATA een hele goede virusscanner, het kan dus zijn dat sommige virusscanners aangeven dat er een trojan horse inzit, maar G-DATA TotalSecurity 2009 geeft geen trojan horse aan. Ik heb hem volledig gescant!
30 april 2009 14:04
timenting
Ik heb jou een PM gestuurt,
mijn laptop doet niks meer vanaf het moment dat ik jou skin heb gedownload.
En mijn virusscannen gaf aan Trojan Horse hoog risico.
Toen was ik al aan het instaleren vervolgens:
- geen internet meer
- geen mogelijkhied tot taakbeheek
- geen start menu meer
- geen controle over mijn laptop meer
- herstarten
- herstart mogelijk tot 1 seconde voor het inlog scherm
30 april 2009 14:07
jasonpoll
Markie, ik kon het nog tegen houden, MacAfee maar ook Northon(internet security en nod32) geven aan dat er een Trojan in zit!
30 april 2009 14:11
markie80
Ja, dan is het mijn fout, maar hoe ik dit op moet lossen is 1 groot raadsel, bij mij in ieder geval wordt alles wat ik van Internet download, meteen erna gescant met G-DATA TotalSecurity 2009, en G-DATA gaf aan dat er geen gevaarlijk virus in zat. Maar dan nog de TW crew heeft de upload ook goed gekeurd, en die hebben toch ook goede Antivirus software neem ik aan.
[mod]Men kan en mag er niet vanuit gaan dat de Crew alle uploads gaan downloaden en testen, we hebben wel wat beters te doen. We mogen van leden toch wel verwachten dat wat ze uploaden volledig virusvrij is en de verantwoordelijkheid bij de Crew neer gaan leggen. De volledige verantwoordelijkheid ligt ten aller tijde bij de uploader[/mod]
30 april 2009 14:16
timenting
Oke toch adviseer ik je om deze te verwijderen.
Het is voor mij gewoon 99,99% zeker dat het aan deze skin ligt dat mijn laptop het niet meer doet.
Maar al is het alleen uit voorzorg, omdat Jasonpoll deze trojan horse ook vind met zijn software.
30 april 2009 14:18
markie80
Ok?, in dat geval om meer ongelukken te voorkomen, wordt deze upload direct verwijderd!
30 april 2009 14:20
timenting
Oke,
dat is mooi nu ga ik googlen en zoeken hoe ik me laptop weer aan de gang krijg.
In ieder geval bedankt voor je snelle reacties.
30 april 2009 14:21
nickk
[color=red]De upload heb ik maar om deze redenen verwijderd, zelf kan ik ook niet meer controleren wat er precies allemaal inzit. (omdat hij niet meer op Rapidshare staat)[/color]
30 april 2009 14:22
markie80
Probeer eens de Vista installatie CD erin te doen, en je systeem te herstellen, helpt dit ook niet?