Zeker goed(y)
Ik vind Vista zelf maar niks(veel ste zwaar, programma's die niet werken), dit vind ik dus een zeer fijne mededeling. Het uiterlijk is zeker de moeite waard om het te hebben, windows 7 is zeer licht!
Zeer goed van Microsoft(y)
29 april 2009 18:46
markie80
Ik heb zelf Windows Vista, maar ik ben er absoluut niet tevreden over, het is veelste zwaar t.o.v. Windows XP, ik vind dit dus ook een prima idee van Microsoft.
Mijn complimenten. (Y)
29 april 2009 18:56
erwin_w
Tja, Markie, dat is jou mening over Vista, ik zelf heb totaal geen problemen met Vista maar vind het ook weer niet verkeerd om WIndows XP als virtuele machine erbij te krijgen.
Moet niet gekker worden, twee besturingssystemen voor de prijs van ??n.
29 april 2009 18:59
matthijsk
[quote]Moet niet gekker worden, twee besturingssystemen voor de prijs van ??n.[/quote]
Nee maar het geeft toch wel te denken. Heeft Microsoft dan zo gefaald dat dit nodig is?
29 april 2009 19:05
markie80
Vista is een mislukking en hiermee wil Microsoft de Vista gebruikers overhalen om naar Windows 7 te upgraden ;)
29 april 2009 19:06
cweas2009soft
lijkt mij een goed idee van Microsoft, want ik heb soms flinke ruzie met Windows Vista kan niet wachten op Windows 7.
29 april 2009 19:07
matthijsk
Dat doet elk mens wel want wie wil er langer vista gebruiken dan nodig is. De eerste dag dat W7 uit komt ga ik hem echt kopen en uitrollen bij mij thuis, dan wordt het beheren van die 6 pc's/notebooks een stuk makkelijker en sneller.
[quote=133593][color=gray]Microsoft heeft zelf in 2001 een besturingssyteem op de markt gezet, niet wetende dat het zo goed ging lopen (wel hopen natuurlijk dat ..). Windows XP wordt nu nog steeds bij velen gezien als het beste besturingsysteem van Microsoft. Dan wordt het al moeilijk genoeg om dat te overtreven bij het nieuwe besturingsysteem. Windows Vista was in het begin niet goed door 'geen goede ondersteuning voor Hard- en Software met als gevolg BSoD's'. Dat is na SP1 al een stuk minder geworden, maar sommige'n vinden dat niet ...[/color]
Maar om even op het onderwerp door te gaan. Zelf vindt ik het een goede stap van Microsoft om een virtuele Windows XP SP3 in Windows 7 te bouwen. Immers er wordt nu wel goed vertelt (en beweerd) dat software/hardware beter wordt ondersteund door Windows 7, maar er zullen heus programma's zijn die Windows 7 niet aankunnen, maar daarintegen misschien Windows XP wel.
Conclusie: Door de virtuele modus van Windows XP in Windows 7 kan een gebruiker gewoon overstappen naar Windows 7 en de oude programma's blijven werken.
01 mei 2009 14:28
jensen
maar... welk nut heeft het als microsoft "de stekker" uit xp trekt?
01 mei 2009 14:34
nickk
[quote=133695]Het nut dat we momenteel geen updates meer hoeven te verwachten voor Windows XP.