[Lock] Re: Media Center VS for Vista
Topic gesloten
april 2009
-
amahldie visuliatie wat je ziet op media player weet iemand waar die te downloaden is ?29 april 2009 18:22
-
erwin_wAmahl,
Ik zou eens zeggen kijk eens rond op WinCustomize en misschien vind je ook wel wat op Devianart.
Maar wederom zeggen wij, gebruik Google nu eens en zoek met de term 'windows mediaplayer skins'
Maar...mocht je die equalizer bedoelen, die zit standaard in de Mediaplayer ingebouwd. Daar hoef je verder niets voor te installeren.
Snuffel eens door de werkbalk heen en daar staat het ergens tussen.29 april 2009 18:32 -
markie80DeviantArt ga daar maar eens kijken ja, daar heb ik deze skin ook van gedownload, staan zeer mooie thema's, wallpapers enz. op ;).29 april 2009 18:40
mei 2009
-
amahlJa die visuluatie zoek ik in de standaart windows media player zit die nare groene. Je kan me wel op die termen laten zoeken krijg je miljoenen antwoorden, Devariant heb ik al gezocht maar daar vond ik het niet. maar laat maar k wil m niet eens meer02 mei 2009 11:21
april 2010
-
stoptalkiingal de thema's die ik download , kan ik niet instellen , wilt iemand even de tijd nemen om dit aan mij uit te leggen hoe dit moet ? ik heb dit thema gedownload en het staat nu op mijn bureablad . alvast bedankt x05 april 2010 01:39
-
nickkEn ja, dat is topic bumpen:
[quote]Het is niet toegestaan om topics en/of reactie die ouder zijn dan 1 maand zonder toestemming naar boven te halen (ook wel bumpen genoemd). Wil je toch graag reacties plaatsen die 'echt' meerwaarde bieden aan de topics en/of reacties dan dit eerst even overleggen met ??n van de Crew-leden. Het niet nastreven van deze regel kan leiden tot een OW.[/quote]
Heb er problemen met iets, open dat zelf een topic en geef voldoende informatie.
[mod]Topic Lock[/mod]05 april 2010 08:49