Re: Zune for XP
Topic gesloten
april 2009
-
blingkingSorry dat ik het vraag.. Maar is deze echt voor Vista?
Uhm, de Icons, geen Aero etc etc.. Voor XP zou ik zeggen.. *-)29 april 2009 15:14 -
erwin_wIk heb tijdens het valideren ook even visueel bekeken en merkte ook op dat de complete opbouw van de afbeelding o.b.v. Windows XP is.
De uploader had deze wel bij Vista Visual Style geplaatst maar gezien de afbeelding heb ik deze toch onder de normale visual style geplaatst.
Graag een reactie van de uploader a.u.b.29 april 2009 15:39 -
markie80Klopt, heb je helemaal gelijk in, ik heb hier ook geen Aero etc.
Dit is mijn fout, heb hem helemaal in de verkeerde categorie geplaatst.
Want hij hoort in de categorie Visual Styles, bij deze.29 april 2009 16:00 -
timentingOke maar de titel zegt, Zune voor Vista.
Of is hij wel bedoeld voor Vista ?
Nee toch ? haha ik raak in de war.
Omdat het echt Windows Xp logo's zijn namelijk.29 april 2009 16:06 -
erwin_wIk heb deze dus al in de goede categorie geplaatst, alleen de titel zal nog aangepast moeten worden om verdere verwarring te voorkomen.29 april 2009 16:09
-
jasonpollMaaru, als ik met het goed heriner stond deze toch al een keer geupload?
(want deze heb ik namelijk op me XP staan:))29 april 2009 17:33 -
erwin_wHelemaal gelijk,
Doordat de visual style in eerste instantie onder Vista styles stond is het mij verder niet opgevallen maar net even opgezocht en er is al een versie hiervan aanwezig op TW.
Zune theme
Dus de laatste upload komt te vervallen omdat hier geen sprake is van een vervolg op een versie-nummer.
Dus ook even voor de uploaders onder ons, check voordat je iets upload of deze al of niet aanwezig is en zo ja, check dan of jij de laatste versie hebt en geef dat dan even door aan de Crew zodat wij de voorgaande versies kunnen verwijderen.
Op deze manier blijft het 'schoon'
Bedankt voor de tip Jasonpoll en Wesleysneijder (laatste via PM)29 april 2009 17:48 -
nickkOmdat het thema is verwijderd, zie ik ook geen bezwaar om deze op slot te doen.
[mod]Topic Lock[/mod]29 april 2009 21:48