-
patje
28 april 2009 12:48
-
matthijsk
De hdd hangt daar wel erg elegant, zou ik eens wat aan gaan doen.
28 april 2009 12:51
-
louwrens
[quote=133424]
niet naar "Erna" gekeken?
Modulaire voeding kopen?:P
28 april 2009 13:06
-
kyentei
Je kast dicht doen en er verder niet meer naar kijken. Zo zit het goed, af en toe een beetje stofvrij maken en het is in orde. Wat een onzin topic :S
28 april 2009 13:09
-
patje
[quote=133424]
lal hij zit vast hoor
@ kyentei , Hoezo onzin :S
ik heb liever dat al mijn kabels opgeruimd zijn voor een betere luchtverplaatsing :S...
dat jij dit nou onzin vind ,
28 april 2009 13:18
-
kyentei
En dat heb je zelf al opgelost, en toch post je het nog? :S Nou bedankt voor je laatste activiteiten te laten zien..
28 april 2009 13:39
-
erwin_w
[color=red][b]Voordat er zo direct een vete komt even een bericht tussendoor alszijnde een Mod (mocht daar ?berhaubt nog naar geluisterd worden).
Ik snap best dat je een opgeruimde kast wilt hebben maar om daar meteen weer een topic van te maken?
Ik zeg niet dat het niet mag (lees even goed) maar bedenk een keer van te voren of het wel echt nut heeft om een topic te openen.[/color][/b]
Het opruimen van het inwendige van een pc-kast kan je toch het beste zelf beoordelen lijkt mij en zoals je het nu gedaan hebt lijkt mij zo'n beetje het maximale wat je zou kunnen doen.
PS. een algemene opmerking, let a.u.b. op de grammatica, dat leest een stuk fijner.
28 april 2009 13:45