Re: USBkey
Topic gesloten
april 2009
-
amahlen als je usb nou defect raakt je sticky bedoel ik dan ? hoe los je dat op ?25 april 2009 16:01
-
leviathanJe kun het op meerdere sticks tegelijkertijd hebben staan, of op SD-kaarten.
En je zou je bestanden altijd nog kunnen benaderen via opstartCD's e.d.25 april 2009 17:15 -
amahlOke dus er is niet echt een crities toestand als je usb afbreekt voor aan wat ik nog wel is heb :P25 april 2009 18:03
-
markie80[quote=133269]Nee ;)25 april 2009 18:04
-
jensener staat een sterretje bij maar geen uitleg :s verduidelijk26 april 2009 13:29
-
kyenteiALs ik het probeer te starten moet ik de taal kiezen en zie ik een zwart scherm met een wit balkje. Nadat ik de taal kies 'freezed' de applicatie voor een paar seconden en daarna sluit hij gewoon af... :S26 april 2009 13:59
-
markie80[quote=133302]Klik eens als hij om de taal vraagt op kruisje. ;)
TIP: Mocht je USB-stick het opeens niet meer doen CTRL + ALT + DEL en be?indig het process ''USBkey.exe''.26 april 2009 16:27 -
ikkusDit programma is totaal nutteloos.
Zodra je de USB stick eruit haalt krijg je een zwart scherm met een tekst te zien.
Maar door ctrl+alt+delete te doen kan je het programma zo be?indigen, of gewoon andere programma's gebruiken met USBkey op de achtergrond. Op die manier komt er nieteens iemand achter dat je op zijn PC bent geweest, want je laat het zwarte scherm dan open.
Als je 2 monitoren hebt (zoals ik) dan kan je nog makkelijker "uitbreken" want de melding vult alleen het eerste scherm.
Ook zorgde het er bij mij voor dat de explorer shell niet meer werkte totdat ik usbkey.exe be?indigde en explorer.exe opnieuw opende.
Dit programma geeft een vals gevoel van veiligheid.26 april 2009 18:22
mei 2009
-
jensenmet mij blijft hij haperen, ik druk op nederlands hij valt weg en hij vraagt weer de taal, ik druk weer op mijn taal en dan gebeurd hetzelfde, ook met andere talen :s en op kruisje drukken dan werkt het nog steeds niet :s03 mei 2009 00:24
juli 2009
-
wtr94dit ding werkt niet ik kan niet eens de taal aanklikken en als je de usb er uit haald krijg je een zwart scherm maar met windows+D kun je hem nog omzeilen dus ik vind het echt slecht werken.26 juli 2009 17:45