-
patje
waarom die amd processor ...?
ik heb gewoon een intel pentium 4 dual core processor (e5200) en dat werkt perfect hoor?..
enne volgende keer even wat duidelijker de tekst in alinea's verdelen, ik kreeg een beetje hoofdpijn van het lezen
tip:
ccleaner is ook een goed programma en je kan hem automatisch laten draaien bij het opstarten ;)
18 april 2009 00:04
-
kyentei
Je reageert hier persoonlijk op Caspar en niet op de guide als geheel. Caspar heeft blijkbaar een grote voorkeur bij AMD processoren. AMD waren vroeger de goedkopere- meer game gerichte- processoren, maar de laatste jaren zit er tussen Intel en AMD niet veel verschil meer.
Het verdelen van de tekst in groepen zou wel prettig zijn, zo zou je de kopjes "hardware" en "software" kunnen maken o.i.d.
18 april 2009 00:38
-
erwin_w
Misschien dat het aan mij ligt maar ik zie in de uitleg nergens een stukjes tekst staan van AMD o.i.d. dus waarom op deze manier hierop reageren begrijp ik niet helemaal (of Caspar heeft de uitleg tussentijds aangepast, dat kan natuurlijk ook).
De uitleg op zich is wel netjes verwoord zoals ik het op dit moment lees dus ik begrijp niet helemaal waar het probleem zich in voordoet die in het eerste bericht vermeld wordt.
18 april 2009 10:30
-
patje
[quote=132987]
dat komt omdat ik hem een beetje ge-edit heb.
18 april 2009 12:32
-
erwin_w
Ok?, dan is dat duidelijk geworden, dan wil ik toch even ??n advies meegeven. Als je een bericht van iemand edit laat dat dan even weten door een berichtje erbij te zetten, Bv. Edit op [datum] door [TW-lid].
Dan kunnen wij als Crew en ook andere leden dit opmerken.
Verder bedankt dan voor het aanpassen.
[color=grey]** De aanpassing worden op dit moment nog niet automatisch vermeld zoals bv. bij topic-berichten. Misschien toekomst[/color]
18 april 2009 12:49
-
patje
[quote=132993]
[offtopic]ok? zal ik aan denken volgende keer[/offtopic]
18 april 2009 13:58