Call of duty 2 Punkbuster.exe Fout
april 2009
-
stimoBest Tw-ers
Ik heb een probleem. Ik starte vanmiddag COD2 op en ik werd uit de server gekickt voor Punkbuster.exe failed en te gelijker tijd gaf mij virus scanner AVG Free een foutmelding van een virus. Ik dacht gelijk owh miss is er nieuw updates of iets anders. Dus ik heb gelijk Punkbuster geupdate maar zonder resultaat. Dus maar hij ziet Punkbuster als een virus. Maar hier onder een screenshot van de foutmelding.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1499214.html
Alvast, bedankt16 april 2009 15:52 -
nickk16 april 2009 16:01
-
bramteen bezoekje aan zijn hardware-profiel zegt mij dat ie windows XP home draait;)16 april 2009 16:03
-
stimoJa ik draai xp idd. Maar als ik naar dat mapje ga waar die pb bestand instaat wat als virus fout word vermeld en ik verwijder hem komt die automatisch weer terug. PnkBstrK.sys zo heet dat bestandje. En die forums heb ik allemaal over gekeken maar ik kom er niet wijzer uit.
Hier een screenshot van de foutmelding op cod2
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/16/1239890673-960.jpg[/img]16 april 2009 16:18 -
nickkStimo,
Je bent nu al bijna een jaar lid op Tw.nl, dan weet je dat wat je geprobeerd hebt - allemaal (ja, allemaal) - te posten in je OP. Voor ons is het dan veel gemakkelijker en overzichtelijker wat je wel en niet precies gedaan hebt.
Verder al het volgende geprobeerd:
- Punkbuster opnieuw geinstalleerd?
Misschien heb je hier nog wat aan:
[quote]you can try start/run/msconfig/services/hide all microsoft/ and ticking the box beside pnkbstrb if it isnt already. make sure that both .exe's are allowed in your firewall and nothing is blocking it. failing that the probable only solution is reinstalling the game and starting fresh like steff did[/quote][quote]To install:
1. Download the file attached to this post.
2. Backup your registry by running System Restore from the System Configuration Utility (msconfig).
3. Unzip the files to the root of your C: drive (or whatever drive has Windows installed).
4. Run the file CoD fix.reg that appears on your Desktop.
5. Delete the file CoD fix.reg from your Desktop.
6. Restart your computer. Download[/quote]16 april 2009 16:34 -
stimo[quote=132872]
Ik heb het geprobeerd wat je hier boven zei maar het helpt niet. Ja in me OP heb ik al gezegt dat ik pb opnieuw geupdat heb en dan met de setup. Maar ik heb net ook op google gekeken met: Call of duty 2 Pnkbstrb.exe Driver Failure. Maar dat heeft niet geholpen. Ik heb dat bestandje wat als virus foutmelding word gegeven verwijdert en me pc daarna nog opnieuw opgestart. Maar dat bestandje word gewoon niet geaccepteerd door AVG of mijn windows firewall. Maar ik heb al gelezen op een forum dat ik bij firewall alles wat temaken heeft met COD2 & PB aan te vinken zodat die dat accepteerd. En verder zou ik echt niet weten wat ik verder zo moeten doen. Ik speel al dik 4jaar COD2 en ik heb meer van die problemen gekregen met pb, maar deze niet dus ik zou echt niet weten hoe ik dit zou moeten oplossen. Vandaar dat ik hier een topic begonnen ben.16 april 2009 16:47