Re: Maak je eigen Media Player
Topic gesloten
april 2009
-
lorre851Leestekens? Hoofdletters? Spaties? Verstaanbaarheid? (zeg het me als ik iets vergeten ben)14 april 2009 20:29
-
kyenteireaksies? Wtf.... het is nog altijd reacties. Tevens is het een guide voor mensen die ervaring hebben met de applicatie want er wordt nergens duidelijk ingegaan op wat je nu precies moet doen. Tevens is er geen netjes gebruik van screenshots. En ik denk niet dat mensen er wat aan hebben, zoals ik al zei lijkt het op een tut voor gevordenen en ik vraag mij sterk af of die wel baat hebben bij hun eigen mini mediaplayer met veel minder functies als de bekende media players15 april 2009 09:37
-
matthijskNou nergens om maar dit is niet het maken van een eigen media player maar het gebruiken van een component van Windows Media player, of anders gezecht "Copy <> Paste". Als je echt wat wilt dan moet je zelf een component gaan schrijven en die beschikbaar stellen.15 april 2009 14:03
-
tommekentomIk ben niet zo ge?nteresseerd om er zelf een te maken, maar misschien kunnen we wel helpen om de uwe te testen?20 april 2009 13:26
-
cweas2009softkan, ik ga volgende week ofzo een beta online zetten.21 april 2009 12:10
juli 2009
-
coolduifjeBERICHT VERWIJDERT[mod]Let op je grammatica a.u.b. en als je een antwoord/reactie wilt geven doe dat dan met iets meer informatie i.p.v. 'k snap het nie'. Daarbij komt ook nog eens dat je een topic bumped, dit mag alleen in overleg met iemand van de Crew als het topic > 1 maand. Daarom een lock.
Topic Lock[/mod]14 juli 2009 07:48