Je kan mischien ook ff kijken bij de rest van de grafische instellingen,, textuur details enso... als je die op Extra heb staan werkt je videkaart tog harder en daardoor kan je beeld gaan haperen. BTW heb je Xfire,, kunnen we een keer samen cod2 mp spelen;)
23 november 2005 22:08
pim1502
blacksorcerer zei op: 04/11/2005 - 10:42[quote]nee...
Het is gewoon een optie in CoD:2 om de DX7 technieken te gebruiken ipv DX9, waardoor veel effecten blijkbaar beter(iig makkelijker) worden verwerkt.
Bij mijn videokaart maakt dit erg veel verschil van redelijk low performances naar het hoogste
Verder heb ik gewoon DX9c geinstalleerd dus dat is geen probleem.[/quote]
Hoe kan je die optie om directX7 te gebruike dan inschakelen? want ik ben een egte cod fan, en ik heb ook cod2.. maar bij mij loopt ie alleen egt vloeiend met mijn ATI Radeon 9800 pro als ik em op 640X480 zet, terwijl ik cod 1 nog op de allerhoogste resolutie vloeiend kon spelen... ik weet dus ook zeker dat het aan die DirectX ligt.. kan je me dus vertellen hoe je dat instelt?
alvast bedankt...
Pim
23 november 2005 23:04
easyboarder
Gek, ik heb ook een Radeon 9800 Pro 128 MB, en ik kan CoD2 goed spelen op 800X600 met 2x AA ingeschakelt. Zonder problemen en lekker smoothOp direct-x 9c
24 november 2005 10:07
blacksorcerer
Bij je video-instellingen in CoD2 (full version, niet bij de demo!) zie je op hetzelfde scherm als waar je de resolutie instelt enzo, ook iets van DirectX staan, deze staat automatisch op Automatic, je kan deze ook op DX7 of DX9 zetten, als je probs hebt, kun je hem op DX7 zetten dus
24 november 2005 12:26
leviathan
ja da's best maf dan he dat cod1 er beter uitziet als 2. het ligt aan de shaders en de effecten die het zo zwaar maken.
24 november 2005 13:14
pim1502
blacksorcerer zei op: 24/11/2005 - 12:26[quote]Bij je video-instellingen in CoD2 (full version, niet bij de demo!) zie je op hetzelfde scherm als waar je de resolutie instelt enzo, ook iets van DirectX staan, deze staat automatisch op Automatic, je kan deze ook op DX7 of DX9 zetten, als je probs hebt, kun je hem op DX7 zetten dus :)[/quote]
bedankt he!! hij loopt nu op zowat alle resoluties hardstikke vloeiend, terwijl die voorheen alleen op 640*480 goed vloeiend liep!!!!!!:d