-
monteur001
Leuk dit verhaal, alleen wat hier staat werkt niet!!!!! Nu graag een uitleg dat wel juist is, en een dringend verzoek deze onzin te verwijderen.
07 april 2009 01:24
-
erwin_w
Beste Monteur001,
Ten eerste welkom op TweakWindows.
Ten tweede, je geeft hier een reactie op een bericht uit 2008 wat op zich niet verkeerd is maar de manier waarop, daarmee laat je je niet meteen van de beste kant zien.
Je kraakt een upload af die vanaf plaatsing tot heden door andere leden ook is gedownload en hiervan is nog door niemand een reactie gegeven dat dit niet zou werken.
Als jij vind dat dit niet werkt dan zou ik je adviseren om niet meteen zo'n reactie te geven maar pas deze dan aan met de methode zoals jij denkt dat het wel werkt.
Daarbij komt nog dat het misschien ook nog eens kan zijn dat de reden van het niet functioneren hiervan door een type-fout of handelingsfout is ontstaan. Heb je dit zelf al eens gecontroleerd?
En als laatste jou dringend verzoek om deze te verwijderen. Laat maar eerst eens zien of de oorzaak wel aan de uitleg ligt en zoals ik al schreef, pas de uitleg dan aan en dan eventueel in overleg met de offici?le uploader.
Graag de volgende keer een normale reactie geven, deze komen dan ook duidelijk genoeg over.
07 april 2009 07:57
-
bramt
geef eens een aantal urgementen waarom deze tweak/tutorial niet werk?
want mischien heb jij iets fout gedaan of heb je het verkeerde OS,
ook wil ik je vragen ons niet te commanderen.
in de regels staat trouwens: Tweaks/tutorials uitvoeren is op eigen risico, tweakwindows is niet aansprakelijk.
07 april 2009 14:46
-
timenting
Even kijken, ook bij mij werkt deze tweak niet.
Ik heb deze tweak uitgevoerd op Vista Sp1,
maar geen resultaat.
Punten waar misschien iets verbeterd kan worden:
- de uitleg zelf iets uitgebreider maken, daarmee bedoel ik een soort van een stappenplan.
- een aantal links naar bepaalde site's werken niet meer, ( dit kan natuurlijk komen omdat de tweak uit 06-08 komt ).
07 april 2009 18:48
-
wesel
Het kan ook gewoon best zo zijn dat het hier gaat om het in Windows XP te veranderen of een ander OS;)
PS: Bij mij werkt het ook niet op Windows Vista SP1
07 april 2009 19:12
-
nickk
[color=blue]Tutorial duidelijker gemaakt en het werkt alleen op Windows XP[/color]
07 april 2009 19:39
-
timenting
Monteur001 jij hebt ook nog geen hardware profiel ingevuld.
Dus daarom kunnen wij ook niet zien welke OS jij gebruikt.
Weselysneijder bedankt voor de opheldering.
07 april 2009 22:14