Een jaartje geleden heb ik gezocht naar nieuwe boxen.
Dit is de X-230 geworden.
Toen heb ik getwijfeld tussen jou boxen en mijn huidige.
Ik heb jou boxen niet gekozen, omdat er h??l veel mensen waren(op fora's) die ook alleen een 2.1 configuratie konden krijgen.
1. Probeer eens de uiteindelijke aansluiting die naar de pc moet het wel doet in een ander ''gaatje''.
2. Als dit ook niet werkt dan kan je nog kijken of de speakers het wel doen op de onboard soundcard(dus aansluiten op I/O bracket).
3. Kijk eens of je alle speakers goed aangesloten hebt op de bass.
Misschien heb je nog de handleiding van je speakers; dit zou handig zijn, want
dan kan je precies checken of elke aansluiting op de goede plek zit.
05 april 2009 09:14
zebez
Ik heb geprobeert of de speakers in een andere plug passen, tevergeefs. De speakers werken wel op de onboard, maar dan hoor ik maar 2 speakers (left & right). En ja ik heb alles goed aangesloten. Ik denk dat het aan de configuratie van de driver ligt.
05 april 2009 09:32
kaboomski
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb het maar zo opgelost door de center en de linkerbox aansluiting om te wisselen. Nu hoor ik niets meer uit de center, maar goed :S. Ik dacht laatst dat ik het had opgelost door in apparaatbeheer het geluidsapparaat uit en aan te zetten, maar de volgende dag had ik het weer :S. Misschien een nieuwe update van C-Media? Moet ik nog even uitproberen.
Edit: Hier vind je de nieuwste drivers van C-Media.
05 april 2009 12:58
zebez
Ik had de correcte driver geinstalleerd, pc opnieuw opgestart en toen de 'surround test' gedaan, dan test het programma Left, Center, right, right surround, left surround, dat deed het programma correct, maar als ik de een surroundsound filmpje afspeel in WMP dan werkt het niet :S.
Ik heb recentelijk een andere test gedownload en afgespeelt met VLC player, hier werkte het surround perfect.
05 april 2009 13:17
kaboomski
Zit er toevallig geen instelmogelijkheden voor surround geluid in Windows Media Player?