Re: 1 April op YouTube
april 2009
-
louwrenslol
ik heb gister ook gewoon op YT gezeten, maar dat gebeurde niet :P
Of komt doordat ik een account heb?02 april 2009 14:31 -
stimoBij mij gebeurde ook niks en ik heb geen account dus... wel raar02 april 2009 15:37
-
enesgIk had het dus wel XD , Heb wel account..02 april 2009 15:41
-
sparkeyHaha, mij is dit ook overkomen.02 april 2009 15:43
-
ikkusMij is het ook gebeurd.
Ik had al zo'n vermoeden omdat Cory "mr. Safety" Williams (smpfilms) een video had geupload genaamd "Upside down kitties". Toen ik erop klikte verbaasde het mij even, maar toen ik het bericht las over dat monitoren betere kwaliteit zouden hebben als ze ondersteboven staan had ik wel door dat het een 1 Aprilgrap was.
Toch vind ik het iets te ver gaan bij Google (en het bijbehorende YouTube). Google is namelijk een wereldwijd bedrijf en niet "zomaar een website". Nou staat Google er bekend om dat ze dit al jaren doen, 1 Aprilgrappen verzinnen. Toch vond ik de RickRoll grap uit 2008 leuker, omdat die een minder grote impact had op de gebruikers.02 april 2009 16:00 -
masterwillems[quote]Toch vind ik het iets te ver gaan bij Google (en het bijbehorende YouTube). Google is namelijk een wereldwijd bedrijf en niet "zomaar een website". Nou staat Google er bekend om dat ze dit al jaren doen, 1 Aprilgrappen verzinnen. Toch vond ik de RickRoll grap uit 2008 leuker, omdat die een minder grote impact had op de gebruikers.[/quote]
Mwa valt wel mee, vond het wel een erg leuke 1 april grap.
Sowieso vind ik 1 april grappen leuker op websites omdat ze dan echt leuke dingen kunnen verzinnen die je niet zou verwachten (en dan maakt het meestal niet eens uit dat je in 1 keer ziet dat het om 1 april gaat, de grap inhoudelijk is gewoon goed.)02 april 2009 16:26 -
weselJe kunt de filmpjes nu ook nog gewoon op zijn kop zetten;) Ga naar een filmpje en typ achter de url dit in: [code]&flip=1[/code]
Dan krijg je het filmpje + de tekst op zijn kop:P
Hier heb je een voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=MrMNHwmd9Hc&flip=1
Een filmpje over microsoft/windows :P
Alle filmpjes in hoge kwaliteit?
typ dit erachter[code]&fmt=18[/code]02 april 2009 17:33 -
louwrens@Wesel
Voor HQ staat er meestal HQ naast de tijdbalk ;) anders HD voor 1280x72002 april 2009 20:31 -
weselJa klopt, maar niet bij allemaal:P En het was maar een bijvoeging, want het gaat eigenlijk om die 1 april grap die je nu nog kunt uitvoeren;)02 april 2009 21:23