Als je je nu echt vreselijke zorgen maakt om dit virus kijk je in cmd>"netstat /n" of er wat open staat dat je niet vertrouwt. Daarna zet je vandaag nog de datum van je windows pc 1 dag terug en wacht je het nieuws af.
31 maart 2009 14:38
matthijsk
Inmiddels doen berichten de ronder over het feit dat Conficker alleen een nieuw algaritme zo gaan gebruiken.
[quote]Ik weet dat dat wat overdreven is alleen heb ik het inmiddels een beetje gehad met Microsoft, en de manier waarop zij werken. Maar inderdaad Windows is wel lek (als een vergiet) maar de firewall houd toch wel veel tegen.
Maar wees gewaarschuwd![/quote]
wat een onzin of een stom wormpje let gewoon goed op wat je doet en het valt allemaal reuze mee
maar ben wel eens dat windows niet echt geweldig is, sterker nog door de updates van windows is me pc gecrasht!!!!!!
[mod]Als je op iemand wil reageren met de tekst erbij, doe er dan wel een quote tag omheen, nu lijkt het dat jij het gescherven hebt. [/mod]
01 april 2009 18:01
jasonpoll
Nou, mensen, ik heb me test pc(staat niet in hardware - profiel) als lokaas gebruikt(door allerlij virussen te downloaden), hier zat ook de Conficker(en meerdere trojans enz), er is niks aan de hand.
Blijkbaar was dit dus een 'foute' 1 april grap;)
01 april 2009 18:09
timooo
mooizo maar zou wel lomp zijn als er idd zo'n virus komt
01 april 2009 20:33
andries
vooreerst ziet het er in ieder geval naar uit dat er niets gebeurd: Link
01 april 2009 20:56
matthijsk
Het virus is er wel, en is ook wel actief geworden maar heeft nog geen schade aangericht...
01 april 2009 21:29
andries
wat je geen schade vind ;)
- trage pc's (voor mensen die toch al niet zo'n opperbeste pc hebben)
- veel ophef (kunnen mensen als schade zien)
01 april 2009 21:34
kyentei
[quote=132154]
Matthijsk bedoelt schade als in de schade die Conficker doelgericht aanricht ;) Niet de eventuele bijwerkingen ervan ^.~
01 april 2009 21:36
andries
oke dat begrijp ik ;)
denken jullie trouwens dat microsoft nu met het geld komt, als je met tips komt?? nu ze weten dat het "waarschijnlijk" (wat nog niet zeker is) een grap is