-
mzq9300
Haha,
Ik ben het helemaal eens met die mevrouw.
Bij mac betaal je meer dan dat je krijg.
Zoals dit vroeger zou heten: geen eerlijke ruil..
30 maart 2009 15:15
-
loek
Achja teminste beter dan de I am a PC reclame die dus wel helemaal geript was van I am a MAC.
30 maart 2009 17:03
-
yellow
Ik hoop dat mac wint!
30 maart 2009 18:53
-
sparkey
[quote=131924]Waar moet Mac dan met winnen?
[offtopic]Ik begin een beetje ziek van jouw te worden.[/offtopic]
30 maart 2009 18:55
-
bramt
Yellow, again.. je maakt me moe, dit is gewoon niet verstandig om te zeggen op een windows-site, je maakt al niet echt vrienden, hiermee waarschijnlijk nog minder, maarja moet je zelf weten ik ga hier niet de admin uithangen;)
btw: nog 2 waarschuwingen en je hebt een nieuw (persoonlijk) record.
30 maart 2009 18:55
-
erwin_w
[mod]Per direct is het lid Yellow gebanned van TweakWindows met de reden dan hij zich totaal niet houd aan de regels van TW en andere leden confronteert met zijn pesterijen en het taalgebruik is ver beneden pijl.[/mod]
30 maart 2009 19:01
-
devosdesign
[quote=131904]
Apple is in de aankoop duurder, maar als je verder kijk. Kost een pc veel meer dan een apple. Alleen maar aan de antivirus programma.
En bij apple betaal je voor de naam, de kwaliteit, en de super software!!!
31 maart 2009 06:51
-
kaboomski
Een Apple is helaas gewoon nog niet te doen voor normale pc gebruikers en gamers. Op een Apple zitten meer ervaren gebruikers die dan ook Apple gebruiken voor videobewerking, 3D-bewerking enz. Als je nu naar een winkel gaat om een spel te kopen dan zie je dat bijna alle spellen Windows XP en Vista vereisen. Nu heb ik wel begrepen dat Apple natuurlijk ook games in de aanbieding heeft, maar voor het geld waarvan je een Apple kan kopen heb je een mooie high-end pc.
31 maart 2009 11:50
-
devosdesign
Daar heb je wel gelijk, apple is ook niet gemaakt voor games maar meer voor grafische zaken.
31 maart 2009 16:57