vistart beta 6
maart 2009
-
robin91ik heb dit programma gedownload en op mijn computer gezet als ik hem dan open is er geen probleem want dan komt die er gewoon te staan maar zodra ik mijn computer aflsuit en later weer opnieuw opstart is dit weer weg weet iemand misschien iets zodat dit gewoon blijft staan
en dan nog een vraagje hierover de woorden staan in het engels bijv i..p.v. mijn documenten staat er my documents kan je dit veranderen..??
alvast bedankt
[mod]Let op je zins opbouw! Je plaatst totaal geen punten of komma's, waardoor het erg lastig te lezen is. En natuurlijk moeilijker om een goed antwoord te geven.[/mod]20 maart 2009 20:38 -
sparkeyDie My Document kun je makkelijk veranderen, rechtermuisknop erop en dan Naam wijzigen ;)20 maart 2009 20:49
-
nickkHet programma 'vistart' start dus niet op tijdens het opstarten van Windows zelf, zorg ervoor dat vistart standaard opstart als Windows start. Dit kan je bijv. doen door de snelkoppeling van vistart in de map opstarten te zetten.
Edit - 21:34
De Engelse tekst krijg je in het startmenu, waar je anders altijd de Nederlandse tekst hebt?, dan helpt deze pagina misschien wel20 maart 2009 21:02 -
robin91oki ty ik ga het proberen20 maart 2009 23:05
-
nickkEigenlijk kan het nog makkelijker, nadat ik het programma heb op mijn computer heb gezet.
Je start het programma op, klikt op het pijltje (na afluiten en locken) en klik op opties, onder Program Opties klik je op 'Start with Windows'. In het vervolg start Vistart automatisch op met Windows.22 maart 2009 14:57 -
kaboomski[quote=131624]Tje, dat wou ik net zeggen, maar je was me voor ;)22 maart 2009 15:18