Ik vind dat Microsoft eens een permanente uitgavedatum moet geven, eerst was het september dan april dan juli en nu weer mei...:s
17 maart 2009 19:36
timenting
Nou des te beter, hoe sneller hoe beter als het nou van mei tot september zou gaan was het een stuk minder, dan zou ik je onbegrip kunnen voorstellen. Maar nu is het toch relexed, ze kunnen het schijnbaar sneller leveren.
17 maart 2009 19:42
louwrens
[quote=131448]
Er komen altijd problemen bij het ontwikkelen van software.
Als je later (als je die richting kiest) daar zelf wel achter komen ;)
17 maart 2009 19:49
sparkey
Eerder voor de release datum komen er toch wel b?ta versies uit.
Dus kun je vast een eerste indruk maken van de nieuwe Office.
Verder doet Microsoft hier vele mensen een plezier mee om Office 14 eerder uit te geven.
17 maart 2009 19:55
jensen
[quote=131451]helaas,
ik ga chemie nemendus ja, ik kan daar niet echt achter komen:(
17 maart 2009 20:41
nickk
Microsoft maar ook bijv. Apple krijgen problemen te vorduren tijdens het maken/ontwikkelen van hun software. De ene krijgt meer dan de andere en op de ene wordt meer op gelet dan de andere. Problemen krijgt je altijd, hoe voorzichtig je bent. Nu kan je wel heel voorzichtig zijn en zo geen fouten maken, maar dan duurt het nog langer voordat de eindversie zal gaan komen.
Microsoft kan wel een 'permanente deadline' stellen, bijv. een datum, maar wat heb je er aan als je hem niet haalt. Dan maar een deadline die toch 3/4 maanden later is dan verwacht. Hoe geloofwaardig is dan nog die deadline. Nu weten wij allemaal wel dat de 'deadline's' van Microsoft altijd worden uitgesteld.
Het uitstellen van de 'eindversie' kan ook voordelen hebben, zo kan je nog dingen veranderen die niet goed waren of nieuwe dingen inbouwen in het OS.
Concluderend hieruit is, laat Microsoft gewoon nog even 'door'ontwikkelen van Windows 7 en zo nog dingen te kunnen verbeteren die anders door de 'permanente deadline' al verkocht zou zijn, waardoor door mensen/koper's weer ontevreden zullen zijn omdat het 'foutje' er nog inzit.
18 maart 2009 08:45
wesel
Geef Windows 7 en Microsoft gewoon de tijd, des te beter wordt vaak het besturingssysteem, omdat er dan meerdere problemen worden tegengekomen en opgelost.
Ik zelf heb liever een maand later Windows 7, dan hebben ze het uitgebreider getest en de tegengekomen problemen verholpen.
18 maart 2009 17:59
richard brons
misschien een "dommme" vraag, maar is het ook mogelijk als de final versie van Windows 7 er is, om dan een upgrade vanuit Windows Vista te doen? Net zoals van bijvoorveeld Vista Home naar Vista Ultimate.
18 maart 2009 19:18
nickk
@Richard,
Het kan alleen als je een Vista-pc koopt na 28 Juni 2009.
18 maart 2009 19:27
flevoduckie
[quote=131471]
Lijkt me niet, Windows Vista Home naar Ultimate zit allemaal nog in de zelfde soort (Weet ff niet hoe ik het moet zeggen). Windows 7 staat daar helemaal los van.
Ik kan het miss hebben, verbeter me dan ;)