-
lorre851
Dit hoort toch onder "wallpapers" te staan? Niet onder "tools"?
17 maart 2009 17:53
-
nickk
Nee, dat hoeft niet als het een 'collectie' is van meerdere wallpaper's die bij elkaar horen, bekijk deze maar van
Vista Starter Wallpapers.
17 maart 2009 17:59
-
sparkey
[quote=131443]Zelf vind ik het handiger om een wallpaper-collectie te maken i.p.v. ze 1 voor ??n bij Wallpapers te uploaden.
17 maart 2009 18:19
-
erwin_w
En daarbij komend is dat zo'n pack niet onder de categorie 'wallpapers' geplaatst kan worden, de extensie zip/rar/enz. worden niet ondersteund bij de wallpapers, alleen image-extensies.
17 maart 2009 18:32
-
kyentei
Voor nu lijkt er inderdaad ook geen andere oplossing Erwin_w, maar ik ben wel met Lorre851 eens dat dit enigszins verwarrend is. En zeker nadat dit wallpaper pack niet meer onder de 'nieuwe tools' op de home-pagina staat zal deze niet veel meer gebruikt worden vrees ik. Puur omdat mensen, als ze voor wallpapers zoeken, bij de 'wallpaper' sectie kijken, niet bij de tools.
Misschien handig om als tip mee te nemen Rax?
18 maart 2009 17:15
-
erwin_w
@Sopherian (en andere)
Ik heb middels een PM aan Rax gevraagd of hij de wallpaper-sectie kan aanpassen zodat ook wallpaper-packs geupload kunnen worden en dan meteen de mogelijkheid om daarbij een plaatje te uploaden met een voorbeeld van de geuploade pack.
Nu maar afwachten.
18 maart 2009 17:45
-
wesel
Het zou inderdaad wel duidelijker zijn en heel veel moeilijker is het niet, gewoon de extensies .rar/.zip toelaten, kan voor de rest toch niet heel veel mee gebeuren;)
18 maart 2009 17:55