-
amahl
Ik vind het best een goed idee dat er een beetje controle komt van 8 tot 12 jaar en misschien wel tot 14,15 jaar. Soms gebeuren er dingen op msn waar je van denkt je weet het zelf. Ik vind het is een goed onderwerp van Microsoft
06 maart 2009 17:02
-
ikkus
Aan de screenshots te zien is het wel heel erg kinderachtig.
Ik vind het een slecht uitgewerkt idee van Microsoft, en de doelgroep 8 tot 12 is ook erg vreemd. Ik zou eerder aan 7 tot 10/11 denken.
Al met al lijkt het mij totaal overbodig. Als ouders uitleggen wat kinderen wel en niet mogen, en de "gevaren" van het Internet is er niks aan de hand, en is dit niet nodig.
@Amahl, 14 jaar?:P Ik hoop dat je een grapje maakt, anders heb je denk ik een slecht idee van wat normaal is tegenwoordig. Als iemand na zijn 12de voor contacten toevoegen toestemming moet vragen moet hij/zij wel zwaar overbezorgde ouders hebben...
06 maart 2009 17:49
-
amahl
naja sommige kinderen voral op de meisjes naar dan met hun **** gedrag die ouders willen denk niet eens wete wat ze uit voeren met zo veel jongens :P
[mod]Let even op je schrijfwijze en
interpunctie. Dit is tevens je 2de waarschuwing hierover al.[/mod]
06 maart 2009 18:57
-
jensen
Is dat echt van microsoft?
Meestal zijn de eerste vrsies engels,... Maar nu enkel duitse versie vindbaar.
Maar ik vind het een goed initiatief: de helft van mijn vrienden mag niet op msn :s
11 maart 2009 20:42
-
sparkey
Ik ken mijzelf niet voorstellen dat iemand van 10 jaar dit programma zal gaan gebruiken, mijn broertje is 10 en die weet al prima hoe Windows Live Messenger in mekaar zit, dus ik denk dat dit programma niet veel kinder zal gaan trekken.
12 maart 2009 07:56
-
nickk
Het is opzich wel een goed idee van Microsoft, maar de leeftijdgrens ligt veel te hoog, 8 t/m 12 jaar. Dit zou van 5/6 t/m 8 jaar ongeveer moeten. De kinderen krijgen dan pas echt te maken met internet en een beetje veiligheid mag er ook wel zijn dan.
Als ze 8 jaar zijn geweest weten ze al - veel - meer over de computer/internet etc en kunnen ze de - volwasse'n - versie ook wel gebruiken.
Deze layout voor kinderen van 8 t/m 12 jaar, nee doe maar niet.
12 maart 2009 10:18