Ik heb een laptop die niet zou goed is voor vista. Maar met sp1 ging het al beter, maar hij was nog traag en bleef dikwijls vast zitten.
Zou dit met sp2 opgelost zijn of niet?
07 maart 2009 17:08
nickk
Devosdesgin,
Het is per pc specs verschillend hoe SP2 op het systeem te werkt gaat. Het kan sneller/beter/etc gaan maar het kan natuurlijk ook de andere kant op gaan. Gezien het een laptop die net Vista aan kan, denk ik dat je geen 'wereld'-Vista hebt na SP2.
@Timenting, komt er bij de foutmelding "De gegevens zijn ongeldig" ook iets in het logboek te staan.
07 maart 2009 17:20
devosdesign
Ok?, maar dan blijf ik bij xp tot windows 7 uit is. Want ik werkt met grafische programma's en meer en meer met 3D. Dus dan kan ik mij geen trage laptop permiteren.
07 maart 2009 17:24
timenting
@Wesleysneijder,
Nee er word niks genoteerd in mijn logboek.
Kan het misschien zijn dat het bestand beschadigd is ?
07 maart 2009 18:08
nickk
Tim, na nog even hebben door gezocht, heb jij last van een "Error_Invalid_Data" error, of anders gezegt een '0x8007000D' foutmelding.
[quote]De volgende omstandigheden kunnen dit probleem hebben veroorzaakt:
- Een programma op uw computer vormt een belemmering voor de installatie van het servicepack.
- Er is een inconsistentie in de Windows Servicing Store. De Windows Servicing Store is een verplicht onderdeel om de servicepacks met succes te kunnen installeren. Lees meer ...
[/quote]
08 maart 2009 16:40
ogenreit
Om het watermerkje te verwijderen zoek op google, is gemakkelijk een oplossing voor te vinden, d.m.v. patcher's.
Heeft voor mij gewerkt.
Verder heb ik nog geen problemen met SP2 gehad.
(zou bijna zeggen dat het er iets sneller op is geworden)[mod]Het is niet de bedoeling dat je een patch hier toont om het watermerk te verwijderen, dit is nl. illegaal! Hierdoor heb je ook een Offici?le Waarschuwing gekregen. [/mod]
12 maart 2009 17:31
easyboarder
Ik hou me aan wat ik al eerder gezegd heb: als het om een SP gaat waag ik me er nog niet aan om het voor vast te gebruiken. b?ta programma's geen problemen mee, maar als het gaat om het stabiel draaien van je systeem (SP's drivers etc.) wacht ik geduldig af.