Ik heb het ge?nstalleerd en ondervind me alleen maar aan problemen... Ten eerste start windows niet goed meer op, moet ik eerst alle randapperatuur los koppelen en dan start Windows pas. Ook krijg ik nu rechtsonderin op mn bureaublad: Windows Vista (TM) Evaluatie-exemplaar. Build 6002. Ik weet toch h??l zeker dat ik een volledige versie van Windows Vista Home Premium heb. Of ligt het daar niet aan?
06 maart 2009 16:40
nickk
[quote]Windows Vista (TM) Evaluatie-exemplaar. Build 6002[/quote]Dat is gewoon een melding van RC omdat het nog geen RTM is. Er is dus niks aan de hand met je Vista versie.
06 maart 2009 16:46
mike.1306
Ok;) Als ze het opstarten maar wel verbeteren in de RTM versie want dat verloopt niet netzo soepel als met servicepack 1:)
06 maart 2009 16:52
bramt
wel/niet downloaden?
Iemand al ervaring behalve Mike.1306?
06 maart 2009 19:06
theshit1983
Jep Ik heb nergens geen last van met opstarten zal wel iets met je pc zelf te maken hebben want ja SP2 werkt perfect. Alleen klopt de tekst niet echt want er word gezegt dat deze 4 maart is uitgebracht maar dat is 3 maart al volgens de links die staan aangegeven:).
Ook krijg ik nu rechtsonderin op mn bureaublad: Windows Vista(TM) Evaluatie-exemplaar.
Kan je dit ook weghalen is mijn vraag want het staat niet zo netjes en heb het liever gewoon niet op mijn bureaublad staan????
06 maart 2009 19:58
timenting
Nou ik ben het nu even aan het downloaden, zullen we zien wat het is. Ben erg benieuwd.
Zodra ik op google in typ de gegevens zijn ongeldig, krijg ik veel te veel wisselde informatie.
Iemand een idee ??
07 maart 2009 13:24
nickk
@Timenting:
[quote]"(...) go to Start, Run... and type "regedt32" without the quotes to run the Registry Editor. Navigate to
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\ENUM\P CI
and you will see a number of keys of the form "VEN_xxxx", where xxxx are strings like "1102&DEV_0004&SUBSYS_00011103&REV_04". Under each of these folders will be another folder with a long numerical name. Open each folder and look for the "DeviceDesc" which matches the hardware you are trying to install. Right Click on the "VEN_xxxx" for that device and select 'Permissions' and then tick "Allow" for "Full Control". Close Regedit and then continue with the installation of your device."[/quote] Bron
Deze bron heeft betrekking op Windows XP, maar misschien toch het proberen waard ...
Ja hoor, ik heb een helemaal legale versie van vista.
Ook heb ik alle updates al binnen,
ik wacht wel op de officielle versie van SP2, over een maand.
Maar aangezien ik de berichten las over SP2,
wou ik hem gewoon graag hebben.
07 maart 2009 16:54
devosdesign
Ik heb een laptop die niet zou goed is voor vista. Maar met sp1 ging het al beter, maar hij was nog traag en bleef dikwijls vast zitten.
Zou dit met sp2 opgelost zijn of niet?
07 maart 2009 17:08
nickk
Devosdesgin,
Het is per pc specs verschillend hoe SP2 op het systeem te werkt gaat. Het kan sneller/beter/etc gaan maar het kan natuurlijk ook de andere kant op gaan. Gezien het een laptop die net Vista aan kan, denk ik dat je geen 'wereld'-Vista hebt na SP2.
@Timenting, komt er bij de foutmelding "De gegevens zijn ongeldig" ook iets in het logboek te staan.
07 maart 2009 17:20
devosdesign
Ok?, maar dan blijf ik bij xp tot windows 7 uit is. Want ik werkt met grafische programma's en meer en meer met 3D. Dus dan kan ik mij geen trage laptop permiteren.
07 maart 2009 17:24
timenting
@Wesleysneijder,
Nee er word niks genoteerd in mijn logboek.
Kan het misschien zijn dat het bestand beschadigd is ?
07 maart 2009 18:08
nickk
Tim, na nog even hebben door gezocht, heb jij last van een "Error_Invalid_Data" error, of anders gezegt een '0x8007000D' foutmelding.
[quote]De volgende omstandigheden kunnen dit probleem hebben veroorzaakt:
- Een programma op uw computer vormt een belemmering voor de installatie van het servicepack.
- Er is een inconsistentie in de Windows Servicing Store. De Windows Servicing Store is een verplicht onderdeel om de servicepacks met succes te kunnen installeren. Lees meer ...
[/quote]
08 maart 2009 16:40
ogenreit
Om het watermerkje te verwijderen zoek op google, is gemakkelijk een oplossing voor te vinden, d.m.v. patcher's.
Heeft voor mij gewerkt.
Verder heb ik nog geen problemen met SP2 gehad.
(zou bijna zeggen dat het er iets sneller op is geworden)[mod]Het is niet de bedoeling dat je een patch hier toont om het watermerk te verwijderen, dit is nl. illegaal! Hierdoor heb je ook een Offici?le Waarschuwing gekregen. [/mod]
12 maart 2009 17:31
easyboarder
Ik hou me aan wat ik al eerder gezegd heb: als het om een SP gaat waag ik me er nog niet aan om het voor vast te gebruiken. b?ta programma's geen problemen mee, maar als het gaat om het stabiel draaien van je systeem (SP's drivers etc.) wacht ik geduldig af.