@Blingking,
Nou als ik naar jou gemiddelde uren kijk doe je ook niks anders dan op de pc zitten.
Als je kijkt, gemiddeld 7 uur per dag naar school 8 uur slaap en 1 uur eten&drinken, Zo is er al 16 uur gebruikt.
Jij gamed, 60 uur in 2 week, dus 60 : 14 = 4.2 uur per dag gamen.
Mischien surf je nog eens wat een half uurtje a een uur per dag.
Dan heb jij dus nog 2.8 uur over voor leuke dingen :O
Sorry voor de berekeningen maar aangezien in de vorige post werd aangegeven dat mensen echt veel op het internet zitten,
dacht ik laat ik het even uitrekenen.
Daarom blingking gaat je vader ( na jouwn zeggen ) misschien zeuren, misschien heeft ie de zelfde berekening gemaakt en schrok er van ?
Sucses...
Ps. Mijn ouder zeuren nooi ben nooit thuis altijd ergens anders
06 maart 2009 08:30
blingking
[quote=130907]
KLopt gemiddeld.. maar 4 uurtjes per dag gemiddeld op de lijkt me niet zo erg toch? Die 60 uur kwamen doordat ik een week vakantie had :P
En ik slaap geen 8 uurtjes, soms dan. :P
maarja, ik was benieuwd naar andersmans verhalen over hoe hun ouders derop reageren..
06 maart 2009 13:43
erwin_w
Nou, even mijn werk buiten beschouwing gelaten en als we alleen praten over het surfen op het net dan denk ik dat dat zo'n beetje bij elkaar gerekend 2,5 uur per dag is en dan wel verspreid.
Wat mijn ouders daarvan zeggen? hmmmm.....totaal niets (wat kunnen ze zeggen) maar mijn vrouw daarentegen weer wel. Die hou het wel in de peiling en als het te lang wordt dan hoor ik dat wel.
Dan mijn kinderen, daar houd ik dan zelf een oogje bij in het zeil maar gaat toch zeer goed qua tijd en ze doen liever wat anders.
PS. Ouders zeuren niet
06 maart 2009 14:19
blingking
@ Erwin_w, idd ouders zeuren niet, alleen als je al een lange tijd op de pc zit.
Maar, soms "zeuren" ze zonder te weten wat iemand op de pc doen. Wij hebben bijv voor Nederlands (school) een online boek. Een beta versie waar onze school mee werkt. (Schoolwise heet het.)
En aantekeningen worden soms op internet gezet zodat we het kunnen downloaden.
Dus! Op de pc zitten is niet altijd voor de lol!
06 maart 2009 14:28
erwin_w
Dat het voor school/werk of priv? is, uren lang achter (lees voor) de pc zitten is voor niemand goed (jong of oud) en ik betrap mij daar ook wel eens op.
Neem eens als voorbeeld de houding die men aanneemt, bv. het turen naar het scherm, muis-bediening, dat zijn allemaal zaken waar je niet al te lang mee aan de gang moet blijven en ik weet zelf ook wel dat als je eenmaal bezig bent de tijd voorbij vliegt. Dan is het wel even goed dat iemand anders je daarvan op de hoogte houd.
En een sociaal leven hoort er ook nog bij.
Ik weet hier wel waar de kinderen mee bezig zijn dus dat scheelt wel weer hier, het is ook maar net hoe je je kinderen dit aanleert.
PS, je hoort mij ook niet zeggen dat men dit voor de lol doet.:)
[offtopic]Een tijd terug was hier ook al zo'n flinke discussie over, weet alleen niet meer wanneer[/offtopic]
06 maart 2009 14:39
revolution
minimaal 3 uur per dag.
06 maart 2009 20:22
andries
mijn ouders zeggen er niets MEER van, deden ze eerst wel, maar het hielp niet.
ps heb gister een dag zonder pc geprobeerd
het lukte m.u.v. een toets achter de pc op school
dus ben maar 20 min. achter de pc geweest gister