Gemiddeld 8,4 uur per week, een schande! Daar ga ik nog ruim overheen op een doordeweekse dag.
02 maart 2009 20:25
sparkey
Ik ga er ook toch zeker ruim over heen, als ik uit school kom, meteen de computer aan
02 maart 2009 20:29
jasonpoll
haha, ik maak vooral de uurtjes op zondag:P, dan is het de hele dag lekker niks achter de pc doen;)
02 maart 2009 20:31
sparkey
Ik vooral de uurtjes in het weekend, zaterdag dan wat minder omdat ik werk moet verrichten s'middag's.
Over het algemeen zit ik ook het meeste op zondag aan de pc.
02 maart 2009 20:32
kyentei
Ik denk dat ik Zaterdag en Zondag alleen samen kan vatten, want veel slaap zit er niet tussen die 2 dagen, wel veel computeren. (A)
02 maart 2009 20:34
sparkey
Meestal heb ik in het weekend ook tijd voor 'nuttige' dingen aan de pc (a)
Doordeweeks is het meestal gamen.
02 maart 2009 20:35
andries
kom ik met mijn 42:30 uur per week :P
02 maart 2009 21:14
wesel
Ik zelf weet niet precies hoelang ik per weer/dag internet, maar ik weet wel zeker dat het meer is dan dat:P
02 maart 2009 21:30
timenting
Even reactie;)
Redelijk laag, maar er zijn meer nedelanders behalve wij he.
Ik lees ook dat de mensen zonder internet word meegerekend,
dit zijn altijd nog meer dan men denkt, getallen heb ik niet.
Dat het onder de 50+ is gestegen gaat makelijker, aangezien deze mensen niet heel vaak op internet zitten.
Beetje doelloose peiling als je het mij vraagt.;)
Maar om niet achter te blijven, gemiddeld 4 uur per dag, maandag meestal 10 uur 34 uur gemiddeld, netjes al zeg ik het zelf.
Heb namelijk ook nog een sociaal leven, ( en nee niet syber ;P )
02 maart 2009 22:16
kyentei
@Timenting
Cyber, socialguy! :P Haha =p Ja, je hebt helemaal gelijk wat de peilingen betreft, ik ben het compleet met je eens. Maar daarom is het nog wel een leuk weetje =) Ook al is het niet echt iets nieuws, want dit had ik met schattingen ook wel kunnen achterhalen :P