dual-screen hoe en wat
maart 2009
-
vixstaHallo,
Ik ben van plan waarschijnlijk een 2e scherm aan te schaffen zodat ik een 32:10 beeld heb (2x breedbeeld).
Ik heb in totaal 2 manieren gevonden:
-een "matrox kastje" (het begrip kwam op een site langs)
-gebruik maken van 2 DVI poorten, en een videokaart driver.
De laatste spreekt mij het meest aan, en mijn portomonee waarschijnlijk ook, ik heb wat gegoogled en zo ben ik aan die laatste manier gekomen.
Maar ik heb toch nog een paar vraagjes:
- is het echt zo makkelijk als je zo zou denken? (Gewoon extra schermpje in pluggen en naar het nvidia configuratiescherm gaan)
-over mijn video-kaart maak ik me geen zorgen (260gtx) maar hoeveel games ondersteunen deze configuratie eigenlijk, kortom: is het de moeite en het geld wel waard?
de volgende links heb ik gebruikt bij het informatie zoeken:
-http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1129865>hier had ik niks aan want er stond alleen wat over wallpapers en ervaringen.
- http://www.pc-problemen.nl/>was opzich een goede site maar had wat duidelijker gekund01 maart 2009 12:16 -
erwin_wVixsta, ga nu eens gebruik maken van Google want dit is zo makkelijk op te zoeken.
Eerst Googlen dan pas worden je vragen beantwoord.
Onderstaande vergeten?
[quote]# Probeer het eerst zelf op te lossen.
Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas een topic opent op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Lees altijd de handleiding van datgene waar je een vraag over hebt en kijk op de online support pagina van de fabrikant. Zoek ook eens met Google, Wikipedia en de zoekfuntie van onze website. Sommige subfora hebben ook nog een eigen FAQ die je wellicht al een antwoord kan geven. Als een vraag al gesteld is, of hij is gemakkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze gepost wordt.
Als je vragen hebt over TweakWindows.nl of de werking van bepaalde onderdelen op de site, neem dan eerst een kijkje op de Help pagina of neem contact op met een administrator.
# Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden. Het kan nooit kwaad je topicstart te voorzien van een overzichtelijke opmaak, indien er veel informatie in wordt gegeven. [/quote]
[mod]Tijdelijke Lock, eerst dient de TS-er zelf meer pogingen hebben ondernomen en hier vermelden en dan i.o.m. de crew wordt eventueel de Lock verwijderd
Lock verwijderd na de aanpassingen in de OP[/mod]01 maart 2009 12:29