De suggestie van Sparkey is nog niet eens zo gek, maar ik zal het bestand niet verwijderen.
Zoek het bestand eens op en verander de naam, bijvoorbeeld naar: sub6.2.zip. ;]
01 maart 2009 01:29
kyentei
Mocht het (tijdelijk) onvindbaar maken van sub6.zip niet werken kan je eventueel nog kijken of dit bestand individueel te downloaden is vanaf bijvoorbeeld de WarRock website. Wat je ook zou kunnen doen is de applicatie uninstalleren, daarna de gehele warrock map legen (er kunnen bestanden blijven staan) een register-clean uit te voeren en je tijdelijke bestanden te verwijderen (Lang leve Ccleaner) om vervolgens de applicatie opnieuw te installeren en het te testen. Aangezien je character staat opgeslagen op de servers van WarRock zul je je levels e.d. niet verliezen.
Succes!
01 maart 2009 01:32
sparkey
Misschien handig op het bestand sub6.zip op je USB-Stick of ergens ander op te zetten.
En mocht het probleem zich nog voordoen zet je het bestand er weer terug op.
02 maart 2009 15:55
kom94
bedankt voor jullie hulp ik heb de oplossing al gevonden het was de virusscanner
07 maart 2009 18:31
timenting
huh scande hij hem als een virus dan ?
En wat voor scanner heb je dan ?
07 maart 2009 18:33
kom94
Nod32 ,ik heb hem aan als ik speel maar bij update gaat dat niet
07 maart 2009 23:04
louwrens
[quote=131016]
Zet NOD32 eens uit...
07 maart 2009 23:18
daniel
[quote=131017]
Misschien is het handig om eerst te lezen en daarna pas te antwoorden. Het probleem is al opgelost. Overigens was het de virusscanner niet, maar de firewall die bij Smart Security in zit. Heb zelf ook het probleem gehad - heb de warrock servers gewhitelist.
08 maart 2009 16:47
timenting
Het probleem is nog niet opgelost,
de tw'er heeft zelf een omweg bedacht, om te spelen.
Toch is het probleem er nog, Daniel.
En ik denk dat Louwrens een oplossing zoekt,
misschien iets anders dan NOD32 proberen kijken of het echt aan NOD32 licht.
08 maart 2009 18:42
nickk
Om even in te komen op Timenting,
De TS heeft de oplossing gevonden, want
- Hij kan het spelen spelen
- Alleen tijdens het updaten moet Nod32 uit staan
En Daniel geeft aan dat de TS de warrock servers op een veilige lijst moet zetten.