Wie kan me helpen. Ik heb een spel warrock, maar telkens als ik hem opstart moet ie updaten (gewoon), maar als ie bij de 99% is geeft ie aan dat ie sub6.zip niet kan openen en ik heb winrar dus daar kan het niet aan leggen. Ik heb hem al verwijdert en opnieuw geinstaleert en heb hem gerepareet
hier bij een printscreen van de probleem.
[IMG]http://i42.tinypic.com/2l8gqde.jpg[/IMG]
Met Vriendelijke Groet Joey.
[mod]Ten eerste welkom, ik begin maar meteen met dit: Zou je willen letten op de interpunctie en daarmee verwijs ik je meteen even naar de regels en help van TweakWindows.
Dus past je bericht even aan naar het ABN.
NB. ik doelde dus niet op het onderschrift (wat eigenlijk niet hoeft) maar op de gehele tekst.[/mod]
Op deze pagina gaat het wel over een andere foutmelding, maar misschien heb je er wat aan.
28 februari 2009 17:29
sparkey
Is War Rock helemaal up-to-date?
28 februari 2009 17:33
nickk
[quote=130466]Warrock kan niet up-to-date worden omdat hij een foutmelding aangeeft tijdens het updaten.
28 februari 2009 17:35
sparkey
Kijk eens in C -> Program Files > War Rock of je hier het bestand sub6.zip kan vinden, zo, ja dan verwijder dit bestand eens.
28 februari 2009 17:44
timenting
[quote=130469]
Heb je ook een reden hiervoor ?
28 februari 2009 17:57
sparkey
Want ik zelf heb ook War Rock op mijn computer staan.
Toen kreeg ik ook zo'n melding dat er iets mis was met een bestand.
Dus het bestand opgezocht en verwijderd voil?.
En toen was het probleem daarna verholpen.
28 februari 2009 18:17
kom94
hoe moet ik dan opstarten want ik heb juist die bestand nodig
anders geeft ie niet aan dat ie het niet kan openen maar ik zal het proberen niet geschoten altijd mis.
De suggestie van Sparkey is nog niet eens zo gek, maar ik zal het bestand niet verwijderen.
Zoek het bestand eens op en verander de naam, bijvoorbeeld naar: sub6.2.zip. ;]
01 maart 2009 01:29
kyentei
Mocht het (tijdelijk) onvindbaar maken van sub6.zip niet werken kan je eventueel nog kijken of dit bestand individueel te downloaden is vanaf bijvoorbeeld de WarRock website. Wat je ook zou kunnen doen is de applicatie uninstalleren, daarna de gehele warrock map legen (er kunnen bestanden blijven staan) een register-clean uit te voeren en je tijdelijke bestanden te verwijderen (Lang leve Ccleaner) om vervolgens de applicatie opnieuw te installeren en het te testen. Aangezien je character staat opgeslagen op de servers van WarRock zul je je levels e.d. niet verliezen.
Succes!
01 maart 2009 01:32
sparkey
Misschien handig op het bestand sub6.zip op je USB-Stick of ergens ander op te zetten.
En mocht het probleem zich nog voordoen zet je het bestand er weer terug op.
02 maart 2009 15:55
kom94
bedankt voor jullie hulp ik heb de oplossing al gevonden het was de virusscanner
07 maart 2009 18:31
timenting
huh scande hij hem als een virus dan ?
En wat voor scanner heb je dan ?
07 maart 2009 18:33
kom94
Nod32 ,ik heb hem aan als ik speel maar bij update gaat dat niet
07 maart 2009 23:04
louwrens
[quote=131016]
Zet NOD32 eens uit...
07 maart 2009 23:18
daniel
[quote=131017]
Misschien is het handig om eerst te lezen en daarna pas te antwoorden. Het probleem is al opgelost. Overigens was het de virusscanner niet, maar de firewall die bij Smart Security in zit. Heb zelf ook het probleem gehad - heb de warrock servers gewhitelist.
08 maart 2009 16:47
timenting
Het probleem is nog niet opgelost,
de tw'er heeft zelf een omweg bedacht, om te spelen.
Toch is het probleem er nog, Daniel.
En ik denk dat Louwrens een oplossing zoekt,
misschien iets anders dan NOD32 proberen kijken of het echt aan NOD32 licht.
08 maart 2009 18:42
nickk
Om even in te komen op Timenting,
De TS heeft de oplossing gevonden, want
- Hij kan het spelen spelen
- Alleen tijdens het updaten moet Nod32 uit staan
En Daniel geeft aan dat de TS de warrock servers op een veilige lijst moet zetten.
08 maart 2009 18:47
rvds1992
IK WEET WAT HET PROBLEEM IS!!! Dit probleem had ik namelijk ook een tijdje geleden. Waarsgijnlijk is je geheugen bijna vol. Probeer een paar programmatjes dat je tog niet gebruikt te verwijderen en probeer het dan opnieuw ;).
[mod]Hoofdlettergebruik niet toegestaan in complete woorden/zinnen, tevens is je interpunctie niet correct. Dit z.s.m. aanpassen[/mod]
Ik heb ook dat probleem, en ik weet hoe ik het moet oplossen.
MAAR als ik een tijdje speel dan stopt WarRock opeens en dan geeft NOD32 aan dat die iets heeft ontdekt. Vervolgens kan ik het niet meer spelen. Ook niet als ik het ''repareer''....
Dan moet ik het eerst helemaal verwijderen en dan weer opzetten.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem, heb het al een paar keer gehad, ook als ik NOD uit had, onder het spelen, doet die het nog...
[color=red][b]Beste Conjasty,
Je bent net nieuw hier op TW en wij heten jou welkom hier.
Wel wil je attenderen op reactie geven, topics waarvan het laatst bericht rond en nabij de ??n maand oud zijn mogen niet zomaar gebumped worden, alleen in overleg met iemand van de Staff.