Bedoel je deze: " ‘", dit is een "" die niet goed is gekopieerd van een site af, wordt zo snel mogelijk gefixt.
27 februari 2009 13:58
amahl
en als je nou gewoon die update niet installeert krijg je die melding ook niet ? niet dat ik illigale vista heb ofso maar dat zat ik me te bedenken ?
27 februari 2009 14:01
nickk
Bij mijn XP als ik die om het half jaar ongeveer wou updaten, moest ik eerst WGA installeren, voordat ik op update's kon laten controleren. Ik weet niet als het nu zo is, maar zo slim zijn ze wel.
27 februari 2009 14:05
amahl
[quote=130418] die schooier wil over al een slaatje uitslaan naja het in dan wel zijn software maar die gast heeft genoeg geld waarom moet die zo gierig zijn ?
[mod]"Normale" praat wordt hier beter geaccepteerd, "schooier" en "gast" hoeft niet en is respectloos naar de betreffende persoon.[/mod]
27 februari 2009 14:07
erwin_w
[quote=130416]
Kan opgelost worden door deze tekens te vervangen door ' , dus de aanhalingstekens weghalen en dat andere teken voor in de plaats zetten.
Dan ben je van die ‘-tekens af.
[color=red]PS. deze reply door Vinnie1234 heeft totaal niets met het betreffende nieuwsbericht te maken. Het is gewenst om alleen een reply te geven als je verder over dat bericht wilt discussieren en niet als er een leesteken verkeerd staat.[/color]
27 februari 2009 14:20
sparkey
Is die update alleen voor Vista Ultimate?
PS: Heb toch een legitieme Vista.
27 februari 2009 17:38
masterwillems
[quote=130431]
Voor de Engelse vista ultimate ja.
27 februari 2009 18:07
blingking
Bij XP kunnen ze toch die WGA check omzeilen... Na een tijdje zal het ook gewoon bij Vista gebeuren. Zo zit de wereld nou in mekaar =)
Er is altijd een manier om iets niet te hoeven doen!
27 februari 2009 18:08
louwrens
@ Wesley: nog steeds zo :P
@Blingking: die van Vista is veel moeilijker. En Vista OEM kost niks vergeleken met de retail :P
27 februari 2009 18:24
blingking
[quote=130436]
Maar.. Er zit toch geen verschil tussen OEM en Retail.. qua de OS zelf.. ?
Dus dat maakt niet uit. Kan je ook gewoon de OEM gebruiken =)
(of zit ik weer onzin te praten? ):P
27 februari 2009 18:40
sparkey
Nee Retail en OEM zijn gewoon beide hetzelfde.
27 februari 2009 18:57
easyboarder
nee inderdaad, wat betreft software zijn de 2 exact hetzelfde. Bij retail krijg je er alleen een mooi doosje en boekje enz enz bij.