Sorry voor de trage reactie.. maar ik heb in de kast iets meer ruimte gemaakt door onderdelen te verwijderen die ik toch niet gebruik bv geluidskaart of andere onzin. Ook heb nu een fan aan de zijkant van de kast zitten. Deze draait met 2000 RPM. De kast ook eventjes schoon gemaakt. Ik las al in een Topic dat de X1950 Pro's nogal een warmte probleem hebben. Bij RivaTuner wil ik dus de fan speed van de koeler wat verhogen.. blijkbaar gaat dit niet ? :\ Ook heb ik ff snel ATi Tool gedownload. Helaas kon ik geen fan speed selecteren. Maar alles loopt tot nu toe lekker. Allemaal bedankt voor de handige tips.
PS: Videokaart is stressed plus minus 70,75 Graden Celcius.(RiVaTuner)
04 maart 2009 05:47
matthijsk
Oke,
Dit is normaal gesproken wel een redelijk normale bedrijfstemperatuur.
04 maart 2009 07:27
theshit1983
Als ik zware spellen zoals GTA IV draai dan komt de temperatuur van mijn GPU rond de 65 graden stressed veel hogere tempteraturen behaal ik hier niet zelfs niet na een paar uur GTA IV:).
04 maart 2009 12:33
lorre851
Voor deze graka is het erg normaal dat ze zo warm wordt. Maak je geen zorgen, deze kan zeker nog 20? hebben.
04 maart 2009 13:31
theshit1983
Jah 55 is vrij laag pas als je ergens boven de 90 of hoger ga zitten zou ik me zorgen maken niet eerder;).