Re: Microsoft mogelijk verplicht tot leveren van andere browsers bij Windows
februari 2009
-
kyenteiMaf, want programma's als MSN(WLM)Messenger gebruiken de proxy en andere netwerk settings van internet explorer. Wat als iemand kiest voor Mozilla Firefox?24 februari 2009 18:33
-
zoneEr staat welke Default moet zijn.
Microsoft kan nog altijd kiezen om hun IE ook te installeren maar niet als standaard.24 februari 2009 18:40 -
loekHehe,hier zat ik op te wachten, fijn dat eindelijk in de toekomst een windows versie zonder Internet Explorer komt :)!24 februari 2009 22:52
-
sparkeyBen er heel blij mee, goed gedaan Microsoft.
Geen IE meer25 februari 2009 09:56 -
theshit1983Nou als het aan microsoft ligt zouden ze nog verder willen met IE maar ja ik ben des ondanks meer tevrede met de keus van EC.
Iemand een paar weken terug nog naar Discorvery Channel gekeken daar hadden ze het onder andere over de webbrowser oorloog tussen netscape en IE ik vind dat verhaal een stukje voorgeschiedenis wat hier opaansluit nu maar hopen dat Microsoft zijn lesje heeft geleerd:).25 februari 2009 10:24 -
jaspervhZe zeuren toch ook niet bij apple dat zij een speciale internet explorer moetet integreren in hun os? Als ik microsoft was, had ik gezegd: dan leveren we niet meer in de EU. Dan zou ik de amerikaanse versie wel hebben gekocht.25 februari 2009 18:50
-
bj farmoreFirefox wordt ook standaard met meerdere Linux distributies meegeleverd. Maar daar wordt niks aan gedaan omdat Linux niet groot genoeg is. Misschien zouden ze daar wat meer aan moeten doen, dan veranderd de browser markt ook vanzelf.
En dan nog, wat weet de leek nu van browsers? Straks krijg ik weer allemaal telefoontjes over wat ik moet uitleggen wat een browser is. Het E'tje van IE staat voor zoveel mensen gelijk aan internet.
Ik ben een FF-gebruiker, maar ik weet niet of dit de verstandigste zet is. Wie bepaalt nu welke browsers er in moeten? Daar krijg je ook gezeur over. Kijk maar naar deze lijst. Iedereen wil dan wel in de keuzelijst van Windows staan.
EDIT:wat witregels verwijderd25 februari 2009 21:19