Wel leuk gemaakt, mediaplayer onboard:P JE kan er zelfs een film mee openen.
Adresbalk: jammer dat hij niet naar het adres gaat als je op enter drukt. Er staat 'Hier niks tijpen'. Maar dat hoort te zijn: typen
Ook jammer dat er geen tabbladen zijn (het browsen dan), maar het uiterlijk spreekt me verder goed aan. leuk gemaakt dus;)
24 februari 2009 18:08
ikkus
Meestal heb ik een grote hekel aan al die "zelfgemaakte" browsers, maar dit is erg mooi gedaan. De Office 2007 Ribbon die je erin verwerkt hebt is goed gelukt. Ik vind het alleen jammer dat de browser transparant is. Ook jammer dat het op Internet Explorer gebasseerd is, maar dat viel te verwachten. Gelukkig maken al die extra's het goed.
De browser zelf is wel heel erg langzaam, en "Hier niets tijpen" moet "typen" zijn ;)
Bij het klikken op "volledig scherm" krijg ik een error.
Probeer de knoppen wel wat te verbeteren en die ruimte van alle buttons beter te benutten.
24 februari 2009 18:29
kyentei
pixelachtige knoppen, mediaplayer onboard is niet nodig. Het zwarte vlak wat (neem ik aan) dient voor video's is irritant als je er geen video's mee kijkt.
Nette opzet, kan nog wel een verdere uitwerking gebruiken voordat deze gereleased wordt.
Bij mij werkt de browser wel, dus het is geen vista probleem (Tenzij je op 64-bits zit?)
24 februari 2009 19:16
amahl
Die knoppen mogen inderdaad wel beter ja
mooie op zet
misschien een optie om alleen media player te laten starten als je er zelf toestemming voor geeft ? als je zelf een liedje openent bedoel ik dan
en ik krijg bij fullscreen error.
maar goed de look is goed en de snelheid ook
24 februari 2009 19:37
sparkey
[quote=130239]Ik heb 32-bits.
24 februari 2009 20:17
flevoduckie
Bij mij werkt de browser ook. Mooi gemaakt trouwens.
24 februari 2009 20:23
thobe
Inderdaad jammer dat de browser transparant is. Had dat liever niet gezien. Het oranje vlak bij de knop ga loopt niet helemaal goed door, mss dat je daar iets aan kan doen.
Jammer dat de browser eerst moet opstarten en inet meteen tot je beschikking staat als je hem opent, dat is toch echt een minpunt.
Als je een nieuwe versie maakt, zal het misschien een goed idee zijn om de mediaplayer te verwijderen of als optie aan te bieden, hij biedt namelijk weinig meerwaarde naar mijn idee.
Het uiterlijk vind ik vooralsnog een mooi pluspunt. Maar dat is al aantal keer gezegd:p
Ik weet het niet maar dit lijkt mij een van de eerste programma's die je hebt gemaakt. Als ik je een tip mag geven, geef geen programma's uit voordat je alle grote bugs eruit hebt en de standaard dingen werkend.
En ga in plaats van de staandaard webbrowser control ExtendedWebbrowser gebruiken die kan pop-ups onderscheppen.
01 maart 2009 16:16
cweas2009soft
Bij de volgende beta zorg ik voor tabbladen en minder bugs
05 maart 2009 19:09
matthijsk
Lijkt me heel handig, vooral het feit dat de navigatie balk dan werkt zou heel handig zijn, zo kun je zo moelijk naar andere pagina's navigeren.
06 maart 2009 08:37
cweas2009soft
Snelle verbetering Debug.zip downloaden
06 maart 2009 12:09
theshit1983
Uhm 1GB werkgeheugen onder vista? Als dit werlkelijk zo is ga ik het al niet eens installeren zorg eerst maar eens dat het wat minder werkgeheugen vreet.
06 maart 2009 12:56
matthijsk
Mag ik vragen waar jij in programmeert, en ik wil je ook best wel helpen op hier structuur in aan te brengen en een aantal best ingewikkelde features toe te voegen.